۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
در دو بازی 7 گل به حریفان تقدیم کرده ایم؛

لطیفی: چاره ای جز ارائه بازی انتحاری نداریم

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه گفت: چاره ای جز بازی به صورت انتحاری نداریم حداقل این شجاعت را به بازیکنان یاد می دهیم فطع به یقین در بازی های بعدی نیز به صورت انتحاری جلو می رویم چرا که این بازیکنان جوان باید شجاعت و عقلانیت را یاد بگیرند.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ علی لطیفی پس از شکست سنگین تیمش مقابل ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: ابتدا جا دارد به تیم ملوان و دوست خوبم مازیار زارع بابت کسب این برد تبریک بگویم‌‌. قبل از اینکه بخواهم در مورد نکات فنی بازی صحبت کنم به این نکته اشاره کنم درست است که تیم ملوان نتوانست صعود کند اما بهتر است سیستمی در فوتبال ما رواج پیدا کند تا مربیان جوانی مثل مازیار زارع که به تازگی فرصت برای کار کردن پیدا کرده اند به فاصله یک فصل که نتوانستند تیم را صعود دهند خیلی سریع تغییر نکنند.

لطیفی ادامه داد: این باور را دارم برای اینکه اهداف متعالی باشگاه ها به سرانجام برسد امثال مازیار زارع‌ها باید حفظ شوند.

سرمربی نود ارومیه در خصوص بازی نیز گفت: بازی را به دو بخش می توان تقسیم کرد. جز برد در این بازی نتیجه دیگری به درد ما نمی خورد از 4 گل بازی برابر آرمان گهرسیرجان 3‌گل تقدیمی بازیکنان خودمان بود و روی اشتباهات فردی بازیکنانم این گل ها به ثمر رسید در بازی امروز نیز همان اتفاق افتاد و 3‌ الی 4 روی اشتباه فردی خودمان به ثمر رسید. در اتفافات این چنینی دیگر کاری از دست مدیرعامل و سرمربی تیم برنمی آید.

وی افزود: ما مجبور شدیم به صورت انتحاری بازی کنیم بازی به این سبک با بازیکنان جوان تاوان دارد. زمانی که ما آمدیم این تیم 99 درصد سقوط کرده بود و ما آمدیم تا تلاش کنیم تا با آن یک درصد باقی مانده تیم را حفظ کنیم چرا که در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می دهد ولی ما همچنان در بازی های باقی مانده تلاش می کنیم تا بازیکنان به شخصیت لازم برسند.

لطیفی اضافه کرد: لیاقت مردم ارومیه داشتن یک تیم خوب حتی در لیگ برتر است ولی با این حال بازی دادن به بازیکنان جوان و کار با آنها تاوان هایی دارد بسیاری از دوستان به من گفتند به این تیم نیایم اما من با افتخار آمدم و از این بابت خیلی خوشحالم ما برای فصل آینده تیم‌مان را می سازیم از این باخت و برای این بازیکنان جوان ناراحت هستم.

سرمربی نود در پاسخ به این موضوع که با توجه به اینکه تیمش شانس کمتری برای بقا در لیگ دارد آیا در دیدارهای باقی مانده نیز انتحاری بازی خواهند کرد اظهار کرد: من از آن دسته مربیانی هستم که در دوران بازیکنی و مربیگری‌‌ام باخت سنگینی را بدست نیاوردم و این اولین باری است که بالای 3‌گل دریافت می کنیم چاره ای جز بازی به صورت انتحاری نداریم حداقل این شجاعت را به بازیکنان یاد می دهیم فطع به یقین در بازی های بعدی نیز به صورت انتحاری جلو می رویم چرا که این بازیکنان جوان باید شجاعت و عقلانیت را یاد بگیرند.

لطیفی در پایان در خصوص اینکه فصل آینده با تیم نود نیز همکاری خواهد داشت گفت: همکاری ما به این بستگی دارد که مسئولان حمایت کنند. آقای بهاری سنگ تمام می گذارد اگر مسئولان پای کار باشند به خاطر آقای بهاری و هم‌زبانی‌مان به همکاریم با باشگاه نود ادامه خواهم داد. مسئولان فصل آینده حمایت کنند من این قول را می دهم که فصل آینده تیم را بلافاصله به لیگ برگردانیم.

خبرنگار: عماد چربگو
ترند های روز