۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
در گفتگو با دی اسپورت؛

غلامی: تا روز آخر دست از تلاش بر نمی داریم

پوریا غلامی، مدافع راست خوشه طلایی ساوه معتقد است اگر نصف سایر مدعیان صعود خوش شانس بودند، چند هفته زودتر از اتمام لیگ جشن صعود می گرفتند.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ پوریا غلامی، مدافع راست خوشه طلایی در مورد کسب تساوی برابر پارس جم به خبرنگار دی اسپورت گفت: پیش از دیدار برابر پارس جم با آنالیز و تمریناتی که کادر فنی برای ما در نظر گرفته بود، به خوبی با نقاط ضعف و قدرت حریف آشنا شده بودیم ولی متاسفانه با وجود برتری فنی نتوانستیم با کسب سه امتیاز از میدان مسابقه خارج شویم.

مدافع راست خوشه طلایی در خصوص از دست دادن چهار امتیاز در دو دیدار اخیر برابر قشقایی و پارس جم گفت: نمی خواهم بهانه بیاورم ولی واقعا در این دو دیدار، به خصوص بازی برابر قشقایی با بدشانسی برنده مسابقه نشدیم. به جرات می توانم بگویم که بیش از انگشتان یک دست موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که با بدشانسی ضربات مان به گل تبدیل نشد ولی با این وجود تا روز آخر دست از تلاش بر نخواهیم داشت.

غلامی در مورد اینکه آیا هنوز به صعود خوشه طلایی امیدوار است، گفت: انسان به امید زنده است و ما هم همانطور که گفتم تا روز آخر و ثانیه های پایانی تمام تلاشمان را برای موفقیت بکار می گیریم. هنوز چند هفته باقی مانده و اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. زیبایی و جذابیت فوتبال به همین غیر قابل پیش بینی بودنش است.

وی ادامه داد: در فوتبال برای نتیجه گیری جدا از تلاش مجموعه برای موفقیت، باید کمی خوش شانس هم بود. اگر نصف شانسی که تیم های دیگر تا به امروز داشتند را ما داشتیم چند هفته زودتر جشن صعود به لیگ برتر را برگزار می کردیم. 

غلامی در خصوص دیدار برابر آرمان گهر گفت: آرمان گهر درست است که دیدار هفته قبل خود برابر فجر را با شکست به پایان رساند ولی همانطور که می دانید تا قبل از این بازی سه دیدار متوالی خود را با برد به پایان رسانده بود که همین موضوع نشان می دهد تیم خوبی است ولی با این وجود علیرغم تمام احترامی که برای مجموعه آرمان گهر قائلم باید بگویم که ما هم برای عقب نماندن از کورس صعود تنها برای کسب سه امتیاز برابر این تیم قرار خواهیم گرفت.