۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
اختصاصی دی اسپورت؛

ترین های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال

با برگزاری هفته سی ویکم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عناوین بهترین‌های این هفته از رقابت‌ها نیز مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۳
ترین های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور روز یکشنبه 6 تیرماه با برگزاری هفته سی و یکم این رقابت ها از سر گرفته شد.

با پایان یافتن این هفته از رقابت ها کارشناسان وب سایت دی اسپورت با تحلیل و نقد بازی ها ترین های این هفته را معرفی کردند که در ادامه مروری بر نظر کارشناسان دی اسپورت خواهیم داشت.

*نتایج هفته سی و یکم در یک نگاه:

یکشنبه 6 تیرماه 1400

استقلال ملاثانی 1 - قشقایی شیراز 1
گلزنان تیم میزبان: رضا رضایی
گلزنان تیم میهمان: امین هاشمی فرد

بادران تهران 0 - چوکا تالش 0

شهرداری آستارا 1 - خیبر خرم آباد 4
گلزنان تیم میزبان: آرمین منفرددوست -
گلزنان تیم میهمان: فرزاد محمدی - رضا شکری - عارف رستمی - مصطفی نوروزی

شاهین بوشهر 0 - هوادار تهران 0

گل ریحان البرز 0 - استقلال خوزستان 1
گلزنان تیم میهمان: محمد بختیاری

فجرسپاسی 2 - آرمان گهرسیرجان 1
گلزنان تیم میزبان: میلاد احمدی - رضا آقابابایی
گلزنان تیم میهمان: سعید قائدی فر

نود ارومیه 1 - ملوان بندرانزلی 5
گلزنان تیم میزبان: آرمین مصطفوی(p)
گلزنان تیم میهمان: مهیار زحمتکش(P) - سجاد بازگیر (2گل) - میعاد یزدانی - خشایار زبرجد

مس کرمان 2 - رایکا بابل 0
گلزنان تیم میزبان: پیمان میری - حمید گلزاری

خوشه طلایی 1 - پارس جنوبی جم 1
گلزنان تیم میزبان: فرشید پاداش
گلزنان تیم میهمان: یاشار احمدی

*جدول رده بندی لیگ دسته اول تا پایان هفته سی ویکم:

ترین های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال

*ترین های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال:

*تیم هفته: فجرسپاسی
تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور موفق شد تیم آرمان گهر سیرجان را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست داده و به رتبه سوم جدول رده بندی رقابت ها صعود کند.

طلایی پوشان شیرازی در حالی در این دیدار خانگی به برتری رسیدند که تا دقیقه ۶۹ با یک گل از حریف سیرجانی خود عقب افتاده بودند اما کامبک فوق العاده فجری ها سبب شد تا نتیجه این دیدار به سود آنها تغییر یابد و با حفظ نتیجه در نهایت به یک پیروزی ارزشمند در داخل خانه دست یابند.

البته در این هفته می توان تیم چوکای تالش را نیز به عنوان تیم هفته نامید که توانست در یک دیدار جنجالی و خارج از خانه تیم مدعی بادران تهران را با تساوی بدون گل متوقف کند.

ترین های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال

*بازیکنان هفته: میعاد یزدانی - عارف رستمی - سجاد بازگیر
در این هفته از رقابت ها میعاد یزدانی و عارف رستمی دو بازیکن از دو تیم ملوان بندر انزلی و خیبر خرم آباد موفق شدند  با به ثمر رساندن گل و دادن پاس گل به هم تیمی هایشان علاوه بر اینکه نقش موثری در برد پرگل تیم هایشان داشته باشند با ثبت عملکردی مطلوب به عنوان بازیکنان هفته لقب بگیرند. هر دو بازیکن در هفته سی و یکم رقابت های لیگ یک باشگاه‌های کشور موفق شدند یک گل به ثمر رسانده و دو پاس گل به هم تیمی های شان بدهند.

ترین های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال

ترین های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال

سجاد بازگیر وینگر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی نیز با به ثمر رساندن دو گل نقش مهمی را در برد پرگل تیمش ایفا کرد و به عنوان سومین بازیکن هفته لقب گرفت.

ترین های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال

*بازیکن تاثیرگذار: یاشار احمدی
یاشار احمدی هافبک جوان تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز در هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در دیدار برابر خوشه طلایی ساوه موفق شد یک پنالتی بگیرد و گل تساوی بخش تیمش را نیز به ثمر برساند تا پارس جنوبی جم با این گل از یک شکست خارج از خانه نجات یابد. احمدی با گلی که در دیدار برابر خوشه طلایی ساوه به ثمر رساند ضمن اینکه تیمش را از یک شکست خارج از خانه نجات داد شانس ساوه ای ها برای صعود به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را کمرنگ تر کرد.

*مربی هفته: علی اصغر کلانتری
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی موفق شد در دیدار برابر آرمان گهرسیرجان نیمه مربیان را به سود خود به پایان برساند. در حالی که تیم فجرسپاسی تا پایان نیمه اول از حریف سیرجانی خود با یک گل عقب افتاده بود اما در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است موفق شد با کامبک و به ثمر رساندن دو گل حریف خود را از پیش رو بردارد و در نهایت با کسب ۳ امتیاز این دیدار ۵۱ امتیازی شده و با توجه به توقف شاهین در دیدار برابر هوادار به رتبه سوم صعود کرده و جای شاهین را در این رده بگیرد.

ترین های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال

*ناکام هفته: خوشه طلایی
تیم خوشه طلایی ساوه با تساوی در دیدار خانگی برابر پارس جنوبی جم نتوانست به جمع چهار تیم مدعی بالای جدول بپیوندند و به نوعی شانس این تیم برای صعود به رقابت های فصل آینده لیگ برتر باشگاه های کشور کاهش یافته و کمرنگ تر شد.

البته تیم شاهین شهرداری بوشهر را نیز می‌توان ناکام هفته نامید چرا که این تیم در هفته‌های اخیر به خصوص در دیدارهای خانگی نتایج مطلوبی را برابر حریفان خود کسب کرده بود اما در این هفته نتوانست برابر هوادار آن هم در خانه خود به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست یابد.

ترین های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال

*بازی هفته: شاهین شهرداری بوشهر - هوادار تهران
حساس ترین دیدار هفته سی و  یکم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور دیدار دو تیم بالای جدولی شاهین شهرداری بوشهر و هوادار تهران بود که در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دیگر مسابقه حساس این هفته دیدار دو تیم بالا و پایین جدولی بادران تهران و چوکای تالش بود  که این بازی جنجالی نیز در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترین های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال