۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
بقای تیم‌مان بستگی به برد بادران دارد؛

هاشمی فرد: بدنبال برد بادران با اختلاف گل بیشتری هستیم

مدافع تیم فوتبال قشقایی شیراز می گوید تیمش در دیدار برابر بادران بدنبال برد با اختلاف گل بیشتری خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ با وجود اینکه پست تخصصی امین هاشمی فرد یک مدافع است اما او در فصل جاری موفق شده عملکرد مطلوبی را در ترکیب تیمش به نمایش بگذارد و با به ثمر رساندن 7 گل تا پایان هفته سی و یکم عنوان برترین مدافع گلزن لیگ را در اختیار بگیرد. همین امر سبب شد تا در آستانه دیدار حساس دو تیم قشقایی شیراز و بادران به سراغ این مدافع موفق خوزستانی تیم قشقایی برویم و آخرین وضعیت این تیم را پیش از دیدار برابر بادران جویا شویم.

در ادامه مشروح گفتگو خبرنگار دی اسپورت با امین هاشمی فرد را می خوانید:

هدف باشگاه در فصل جاری حفظ سهمیه تیم در لیگ بود‌
هاشمی فرد صحبت‌هایش را با تشریح آخرین وضعیت تیم قشقایی آغاز و در این خصوص اظهار داشت: تیم ما در فصل جاری جوان و بی تجربه بود و نیاز داشت تا تجربه لازم را کسب کند به همین دلیل ما نیم فصل اول را از دست دادیم در نیم فصل دوم با کسب تجربه لازم بهتر کار کردیم و نتایج‌مان مشخص است چرا که دیدارهای‌مان با تیم های بالای جدول را یا بردیم یا با تساوی به پایان رساندیم و نتیجه برخی دیدارها را با بی تجربگی بازیکنان‌مان و یا ناداوری از دست دادیم. شرایط فعلی ما این است که قصد بقا در لیگ را دارد و از روز اول فصل هم هدف ما این بود که سهمیه تیم در فصل جاری لیگ یک حفظ شود. ما در سه بازی باقی مانده نتایج لازم را خواهیم گرفت اما بحث اصلی این است که مسئولان می توانستند از تیم جوان ما در فصل جاری حمایت لازم را صورت می دادند که متاسفانه چنین نشد.

وی افزود: در چند دیدار فصل جاری به گواه کارشناسان پنالتی‌های ما را نگرفتند که در مجموع ۱۲ امتیاز با ناداوری‌ها سوخت شده است که اگر این امتیاز را می گرفتیم شرایط ما در جدول این نبود که در منطقه خطر سقوط قرار بگیریم.

هاشمی فرد اضافه کرد: خدا را شکر شرایط فعلی ما خوب و تمام تلاش‌مان این است که تیم بادران را ببریم و ماندن‌مان را در لیگ قطعی کنیم.

بدنبال برد بادران با اختلاف گل بیشتری هستیم.
مدافع قشقایی بیان داشت: قطعا ما برای برد به زمین مسابقه خواهیم رفت. ما بازی بعدی‌مان با تیم چوکا است شاید این بازی سخت باشد اما الان سرنوشت‌ در دست خودمان است. قطعی شدن ماندن‌مان در لیگ به برد بادران بستگی دارد و ما تمام تلاش‌مان را برای برد این تیم خواهیم کرد.

وی افزود: ما تلاش‌مان را می کنیم که به جای نتیجه یک بر صفر، با حساب دو بر صفر و اصلا با اختلاف گل بهتری تیم بادران را شکست دهیم چرا که برخی مواقع حتی تفاضل گل تعیین کننده تیم صعود کننده یا سقوط کننده است به همین دلیل هیچ تیمی دوست ندارد تفاضل گل بدتری داشته باشد. می دانیم که تفاضل گل‌مان با تیم هایی مثل چوکا، رایکا و استقلال ملاثانی نزدیک به هم است بنابراین ما برای برد با اختلاف گل بهتر به زمین مسابقه می رویم‌ ولی اولویت اول ما برد و کسب سه امتیاز و اولویت دوم برد با اختلاف گل بیشتری است.

از پارس جنوبی توقع ارائه بازی جوانمردانه و نمایش فوتبال پاک داریم.
هاشمی فرد اظهار داشت: از تیم هایی که نه شانس صعود دارند و نه خطر سقوط آنها را تهدید می کند توقع داریم تمام تلاششان را انجام دهند و جوانمردانه بازی کنند تا لیگ کاملا پاکی را داشته باشیم. اگر بازی‌های بعدی ما تشریفاتی باشد با تمام توان به زمین مسابقه می رویم الان هم از بازیکنان و مربی بزرگ پارس جنوبی توقع داریم در دیدار برابر چوکا مثل بازی های قبلی‌شان با تمام توان و جوانمردانه بازی کنند تا لیگ به صورت پاک به اتمام برسد و هر تیمی که مستحق است به حقش برسد و این گونه نباشد که نتایج بیرون از زمین رقم بخورد.

بدنبال به ثمر رساندن 10 گل هستم.
برترین مدافع گلزن لیگ یک در خصوص گلزنی‌‌اش و کسب این عنوان مهم بیان کرد: از روز اول بدنبال این بودم که 10 گل در فصل جاری به ثمر برسانم برای تحقق این امر هم به هواداران قول داده ام و اگر در سه بازی باقی مانده محروم یا مصدوم نشوم تلاشم این خواهد بود که تعداد گل‌هایم را به عدد 10 برسانم. در بازی بادران هم قطعا برای امر گلزنی به زمین مسابقه می روم.

می خواهم با خاطره‌ای خوش قشقایی را ترک کنم.
وی در پایان گفت: در نیم فصل اول از تمام تیم های بالای جدولی لیگ یک و دو تیم لیگ برتری ذوب آهن و صنعت نفت آبادان با مبلغ خیلی خوب پیشنهاد داشتم اما با توجه به اینکه با قشقایی قرارداد داشتم و از طرفی می خواستم با یک خاطره خوش این تیم را ترک کنم ترجیح دادم تا پایان فصل در تیم قشقایی بمانم.