۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
اولویت ما سه امتیاز بازی فردا است؛

آزادمنش: در تهران 3گل زدیم، در شیراز هم بدنبال برد هستیم

کد خبر: ۱۱۴۰۱۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ علی آزادمنش مداقع راست تیم فوتبال قشقایی شیراز در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص آخرین وضعیت تیمش در آستانه دیدار حساس برابر بادران اظهار داشت: تیم ما نشان داده است که در دیدار برابر تیم های بالای جدول انگیزه زیادی دارد. با تدابیر و نکاتی که کادرفنی به بازیکنان انتقال می دهند و با همدلی که بین بازیکنان وجود دارد قطعا برابر بادران محکم می ایستیم و برای کسب نتیجه مطلوب به زمین مسابقه قدم می گذاریم.

آزادمنش افزود: بقای تیم ما به اندازه یک صعود شیرین است. حفظ سهمیه قشقایی در لیگ به همه مردم به خصوص استان فارس و شیراز می چسبد و آنهایی که ورزش و فوتبالدوست هستند می دانند که حفظ سهمیه تیم چقدر با ارزش است.

مدافع قشقایی ادامه داد: شرایط تیم خوب است تمرینات شادابی را پشت سد گذاشته ایم انگیزه بالایی برای تقابل با بادران داریم. همه بازیکنان را در اختیار داریم و آماده انجام بازی هستیم.

وی بیان داشت: قشنگی فوتبال به این است که قابل پیش بینی نیست. فوتبال جذابیت های خاص خودش را دارد ما برای هر بازی برنامه خاصی داریم. با توجه به تغییراتی که بادران در تیمش لحاظ کرده افکار ما نسبت به این تیم تغییر کرده است که ما با یک تفکر نو در بازی برابر این تیم و در بازی های بعدی حاضر می شویم. برای ما فرق نمی کند تیم مقابل چه تیمی باشد ما فقط برای کسب برد و نتیجه به مصاف حریفان‌مان می رویم.

آزادمنش اضافه کرد: با توجه به اختلاف ۳ امتیازی که با رقیب‌مان در پایین جدول داریم مهم و اولویت اول برای ما در بازی برابر بادران سه امتیاز است.

مدافع تیم فوتبال قشقایی در خصوص عملکرد خودش در فصل جاری نیز اظهار کرد: قبل از شروع فصل با برنامه ریزی‌هایی که داشتم سعی کردم در فصل جاری عملکردم بهتر شود. خوشحالم با تدابیر و تمریناتی که کادرفنی برای ما طراحی کردند توانستم تعداد پاس گل‌هایم را به عدد 12 برسانم که این تعداد پاس گل هم به درد تیم خورد و هم خودم به هدفی که داشتم رسیدم. در سه بازی باقی مانده اول دوست دارم به تیمم کمک کنم و دوم اینکه عملکردی بهتر از عملکرد الان داشته باشم.

او در خصوص اینکه چه توقعی از تیم پارس جنوبی دارد گفت: پارس جنوبی تیم جوانی است که وجود مربی با شخصیت و باشرفی بهره مند است. آنها فوتبالیست هستند به خوبی درک می کنند و مهم تر از همه آینده نگر هستند. یک درصد هم احتمال نمی دهیم که این تیم با مربی بزرگش بخواهد در دیدار برابر چوکا کم کاری کند. به نظرم به غیر از پارس جنوبی هر تیمی که در این شرایط قرار بگیرد باید وجدان و شرف‌اش را در نظر بگیرد.

وی در پایان گفت: تیم قشقایی یک تیم تنها است که توسط بخش خصوصی اداره می شود توقع داریم از تیم قشقایی و کل تیم های استان فارس حمایت لازم صورت گیرد. حمایت از ورزش علی الخصوص فوتبال به نشاط، شادابی، سلامت و پیشرفت جوانان و جامعه کمک می کند. مسئولان باید شرایط فراهم کنند که تیم های استان فارس در فصول آینده بیشتر حمایت شوند تا انشا الله استان فارس حداقل دو نماینده در رقابت های لیگ برتر داشته باشد.