۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
اختصاصی دی اسپورت؛

ترین های هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال

با برگزاری هفته سی و دومرقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور، عناوین بهترین‌های این هفته از رقابت‌ها نیز مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۰۶
ترین های هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور روز یکشنبه 13 تیرماه با برگزاری هفته سی و دوم این رقابت ها از سر گرفته شد.

با پایان یافتن این هفته از رقابت ها کارشناسان وب سایت دی اسپورت با تحلیل و نقد بازی ها ترین های این هفته را معرفی کردند که در ادامه مروری بر نظر کارشناسان دی اسپورت خواهیم داشت.

*نتایج هفته سی و دوم در یک نگاه:

یکشنبه 13 تیرماه 1400

قشقایی شیراز 1 - بادران تهران 0
گلزنان تیم میزبان: رضا مرادی
کارت قرمز: روح الله صفویان پور(قشقایی) - صادق کرمی - هادی مرادی(مربی)

ملوان بندرانزلی 1 - استقلال ملاثانی 1
گلزنان تیم میزبان: فربددبلوک باشی
گلزنان تیم میهمان: سجاد عبدویی(P)
کارت قرمز: محمد مدملیسی(استقلال ملاثانی) - ابراهیم اشکش(سرمربی)

آرمان گهرسیرجان 1 – خوشه طلایی ساوه 0
گلزنان تیم میزبان: امید پورقنبری

رایکا بابل 1 – نود ارومیه 0
گلزنان تیم میزبان: گل بخودی

خیبر خرم آباد 0 - مس کرمان 2
گلزنان تیم میهمان: حمید گلزاری - بهرام رشیدفرخی
کارت قرمز: امیرحسین غلامی(خیبر)

استقلال خوزستان 2 – شهرداری آستارا 1
گلزنان تیم میزبان: رامین داوودی - علیرضا دغاغله
گلزنان تیم میهمان: امین حقده(P)

هوادار تهران 1 - فجرسپاسی شیراز 2
گلزنان تیم میزبان: عرفان پورافراز
گلزنان تیم میهمان: فرزان دانا - حمید نعمتی(P)

پارس جنوبی جم 1 - چوکای تالش 1
گلزنان تیم میزبان: علی فاتح
گلزنان تیم میهمان: سعید خردمند

گل ریحان البرز 0 – شاهین بوشهر 3
گلزنان تیم میهمان: میلاد شعبانلو - میلاد صارمی - مهدی مومنی

*جدول رده بندی لیگ دسته اول تا پایان هفته سی و دوم:

ترین های هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال

*ترین های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال:

*تیم هفته: فجرسپاسی - قشقایی شیراز
دو تیم فوتبال فجرسپاسی و قشقایی شیراز در هفته سی و دوم رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه های کشور دست به کار بزرگی زده و دو تیم مدعی و بالانشین جدول فصل جاری رقابت‌ها را متوقف کردند. طلایی پوشان شیرازی که در این هفته از رقابت‌ها در دیداری حساس میهمان تیم صدر جدولی هوادار بودند موفق شدند با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست داده و به صدر جدول رقابت های لیگ یک صعود کنند تا در دو هفته باقی مانده به پایان رقابت‌های فصل جاری لیگ یک از شانس بیشتری برای قهرمانی و صعود به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های کشور برخوردار باشند.

تیم قشقایی شیراز نیز که در پایین جدول رقابت تنگاتنگ و حساسی را با رقبای خود برای بقا در رقابتهای لیگ یک دارد در دیداری شش امتیازی موفق شد تیم بادران تهران را با یک گل شکست داده تا امیدهایش برای بقا در این رقابت‌ها پررنگ تر باشد.

ترین های هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال

*بازیکنان هفته: میلاد صارمی - مهدی مومنی
میلاد صارمی و مهدی مومنی دو بازیکن شاهین شهرداری بوشهر در این هفته از رقابت‌ها موفق شدند با زدن گل و دادن پاس گل نقش موثری در برد پرگل تیمشان برابر تیم قعرنشین گل ریحان البرز داشته باشند. صارمی مهاجم شاهین موفق شد در این دیدار یک گل به ثمر رسانده و دو پاس گل بدهد و مهدی مومنی نیز توانست گل سوم تیمش را وارد دروازه کرجی ها کرده و یک پاس گل نیز در این دیدار بدهد.

ترین های هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال

*مربی هفته: علی اصغر کلانتری
تیم فجرسپاسی شیراز موفق شد با هدایت علی‌اصغر کلانتری دیداری حساس و ۶ امتیازی برابر هوادار تهران را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برسانند و با این برد و با توجه به شکست تیم بادران برابر قشقایی شیراز به صدر جدول رقابت ها صعود کنند. فجری ها که سابقه صعود با علی‌اصغر کلانتری از رقابت‌های لیگ یک به لیگ برتر را در کارنامه خود دارند در این فصل از رقابت‌های لیگ یک نیز این امید را دارند که بار دیگر با هدایت وی به رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور برسند. طلایی پوشان شیرازی در هفته سی و سوم در دیداری فینال گونه برابر شاهین شهرداری بوشهر صف‌آرایی خواهند کرد.

ترین های هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال

*ناکام هفته: ملوان بندرانزلی - خوشه طلایی
تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته سی و دوم رقابت های لیگ یک میزبان تیم استقلال ملاثانی بود که نتوانست در این دیدار خانگی علی‌رغم ده نفره شدن حریف جنوبی خود به برتری دست یابد و با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

تیم خوشه طلایی ساوه نیز که روند رو به رشد و مثبتی را در پیش گرفته بود در چند هفته اخیر نتایج نامطلوبی را کسب و جایگاه این تیم در جدول متزلزل شد. ساوه ای ها در  این هفته از رقابت‌ها نیز نتوانستند نتیجه قابل قبولی را  کسب کنند آنها برابر آرمان گهرسیرجان با نتیجه یک بر صفر متحمل شکست شدند.

*بازی هفته: هوادار تهران - فجرسپاسی
دیدار دو تیم هوادار تهران و فجرسپاسی حساس‌ترین بازی هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بود که این دیدار شش امتیازی و فینال گونه در نهایت به سود فجری ها خاتمه یافت و آنها در پایان این هفته به صدر جدول صعود کردند.

ترین های هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال