۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
خیلی دوست داشتم با ملوان هم لیگ برتری می شدم؛

احمدی: به این خودباوری رسیدیم که می توانیم بهترین باشیم

هافبک فجرسپاسی شیراز گفت: اگر با این دید که می توانیم به راحتی و با گل های بیشتر گل ریحان را شکست دهیم به مصاف این تیم برویم اشتباه بزرگی انجام داده ایم و اولین نفری که این وسط لطمه می خورد خود تیم فجر است.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال فجرسپاسی موفق شد در هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور تیم شاهین بوشهر را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد و در فاصله یک هفته مانده به پایان رفابت ها از شانس بیشتری برای صعود به رقابت های لیگ برتر نسبت به دو مدعی دیگر برخوردار باشد.

میلاد احمدی هافبک فجری‌ها که در فصل جاری عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته و به نوعی یکی از ارکان های اصلی موفقیت فجر در فصل جاری محسوب می شود توانست در دیدار این هفته برای تیمش به مانند بازی های قبلی  مثمرثمر واقع شود و گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

همین موضوع سبب شد تا به سراغ این هافبک خوش استیل تیم فجرسپاسی و فوتبال کشور برویم و گفتگویی را با او ترتیب دهیم که ماحصل گفتگوی خبرنگار دی اسپورت با میلاد احمدی را در زیر می خوانید: 

*بچه ها در دیدار برابر شاهین سنگ تمام گذاشتند.
بازی برابر شاهین یکی از سخت‌ترین مسابقات ما در فصل جاری بود. ما این تیم را در طول هفته گذشته به صورت کامل آنالیز کرده بودیم و با آنالیزی که کرده بودیم به نقاط ضعف و قوت آنها اشراف پیدا کرده بودیم و به خوبی می دانستیم که در این بازی بدنبال چه چیزی هستیم. البته شاهین شکل تیمی خوبی داشت و بازیکنان و مهره های کلیدی و باتجربه ای برخوردار بود و از وجود مربی بادانش بهره می برد ولی توانستیم برنامه ای که برای این بازی در نظر گرفته بودیم را به خوبی در زمین اجرا کنیم.

احمدی ادامه داد: بچه ها هم از لحاظ تاکتیکی و هم از لحاظ غیرت و دوندگی بازیکنان ما سنگ تمام و از جان مایه گذاشتند که خدا را شاکریم توانستیم به سه امتیاز بازی دست یابیم.

هافبک فجرسپاسی افزود: الان با تفاضل گل بهتر در صدر جدول هستیم و اگر بتوانیم به امید خدا در دیدار برابر گل ریحان نتیجه مطلوب را بدست آوریم می توانیم به لیگ برتر صعود کنیم و دل مردم استان فارس و شهر شیراز را شاد کنیم.

*بازی برابر شاهین در سلامت کامل برگزار شد؛ مطالب فضای مجازی کذب محض است.
مطالبی که در خصوص نحوه به ثمر رسیدن گل‌های ما در فضای مجازی عنوان می شود را در چند روز گذشته دیده ام ولی این مطالب و چیزهایی که در این خصوص می گویند اصلا صحت ندارد. علی گودرزی یکی از برترین مدافعان فعلی لیگ یک است و اصلا شاهین خودش جزو مدعیان بود اگر در این بازی پیروز می شد الان آنها به جای ما شانس بیشتری برای صعود داشتند و فکر نکنم دلیلی داشته باشد که شاهینی‌ها عمدا چنین کارهایی را انجام دهند. در صحنه گل دوم علی گودرزی خواست با بدنش مانع حرکت من به سمت دروازه شده و توپ را تصاحب کند اما نتوانستند من را کنترل کرده و به توپ مسلط شوند. در خصوص گل سوم نیز قبل از به ثمر رسیدن این گل دروازه بان شاهین اخراج شد و امید سام کن که یک مدافع است در درون دروازه ایستاد. اگر ایشان گلر بود یا اصلا گلر شاهین اخراج نمی شد شاید می توانست این توپ توسط دروازه بان مهار شود اما سام کن گلر نیست و طبیعتا نمی تواند مهارت یک دروازه بان را داشته باشد.

احمدی ادامه داد: به نظرم این بازی در سلامت کامل برگزار شد منتهی آن روز، روز خوب شاهینی‌ها نبود. تایم هایی هم که ما در آن گل زدیم تایم های خوبی بود که سبب شد تیم شاهین بهم بریزد. شاهین بوشهر تیم ریشه دار و با اصالتی است من برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم فصل آینده موفق باشند و به لیگ برتر نیز صعود کنند.

احمدی: دست کم گیری گل ریحان اشتباه بزرگ است

*دست کم گیری گل ریحان اشتباه بزرگ است.
اگر با این دید که می توانیم به راحتی و با گل های بیشتر گل ریحان را شکست دهیم به مصاف این تیم برویم اشتباه بزرگی انجام داده ایم و اولین نفری که این وسط لطمه می خورد خود تیم فجر است ما در نیم فصل اول هم سر موضوع این چنینی متضرر شدیم چرا که خودمان در بازی رفت برابر گل ریحان از پیش برنده دانستیم اما بازی با تساوی به اتمام رسید به نظرم تیم گل ریحان تیم خوبی می باشد اما جمع کردن تیمی که در دور باخت و افت محسوسی است کار بسیار سختی می باشد مخصوصا تیم گل ریحان که در چند هفته اخیر شکست های سنگینی را متحمل شده است.

هافبک فجرسپاسی افزود: گل ریحان در تمام خطوط بازیکنان بسیار خوبی دارد اما در امر نتیجه گیری و خط دفاع مشکل دارند. این بازی به مانند سایر بازی ها برای ما سخت است ولی ما برای برد به کرج می رویم و با انگیزه و روحیه ای که بازیکنان دارند انشا الله بتوانیم بازی برابر گل ریحان را ببریم و قهرمان این لیگ پرفشار شویم.

*هیچ کس فکرش را هم نمی کرد فجر صدرنشین شود/به این خودباوری رسیدیم که می توانیم بهترین باشیم.
تیم ما از لحاظ فنی تیم خیلی خوبی است و اگر مصاحبه مربیان سایر تیم ها را گوش کنید می بینید که از کیفیت تیم و بازیکنان ما صحبت می کنند. اکثر بازیکنان تیم ما جوان هستند ما در برهه ای از لیگ مخصوصا در بازی های ابتدایی و مهم نیم فصل دوم وارد یک بحران شدیم که البته همه تیم ها در لیگ چنین بحرانی را تجربه می کنند ولی به نظر من بهترین موقعی برای این امر بود چون زمانی وارد بحران شدیم که فرصت کافی برای جبران بود. بازیکنان این درک را داشتند و مربیان نیز این گوشزد را می کردند که با کیفیت فنی که داریم اگر بتوانیم به خودباوری برسیم می توانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

او اضافه کرد: لیگ امسال واقعا لیگ سختی بود. ابتدای فصل هیچ کس حتی هواداران فکرش را هم نمی کردند که فجر بتواند به عنوان تیم اول صعود کند ولی بچه ها به یک خودباوری رسیدند که می توانند بهترین باشند و به نظرم کاری که بازیکنان ما با این میانگین سنی، رقم قراردادهایشان، و با بازیکنان سرباز انجام دادند باید در تاریخ نوشته شود. امیدوارم بتوانیم پله آخر را با قدرت بالا برویم و به لیگ برتر صعود کنیم.

احمدی: دست کم گیری گل ریحان اشتباه بزرگ است

*پیش بینی تیم های صعود کننده سخت است ولی قطعا فجر به عنوان تیم اول صعود می کند. 
قطعا فجر به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد اما در مورد تیم دوم فوتبال است و نمی شود پیش بینی کرد که چه تیمی صعود خواهد کرد. سه سال پیش همه فکر می کردند خونه به خونه به لیگ برتر صعود خواهد کرد اما نساجی 6 گل به راه آهن زد و به لیگ برتر صعود کرد به همین دلیل نمی شود پیش بینی کرد اما مطمئن باشید ما با تمرکز کامل و کافی به مصاف گل ریحان می رویم که انشا الله از این بازی سربلند بیرون بیایم و با کسب نتیجه مطلوب فصل جاری را با لیگ برتری شدن‌مان به اتمام برسانیم.

*مایه افتخارم است در لیگ برتر هم پیراهن فجر را بر تن کنم/پیشنهاد بهتری برسد به آن هم فکر می کنم.
فوتبال امروز، فوتبال حرفه‌ای است با تبم فجر تا آخر فصل قرارداد دارم ولی این را به خوبی می دانم که تیم فجر باعث شد که امسال من پیشرفت کنم. عملکرد مطلوب من در فجر ثبت شده و همین عملکرد ایده آل سبب شده تا پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشم. به نظرم لیگ برتری شدن فجر گزینه خوبی برای من است شاید پیشنهاد فجر از لحاظ رقم قرارداد کمتر از تیم های دیگر باشد اما قطعا به این گزینه فکر خواهم کرد چرا که یک تیم ریشه دار است و مایه افتخارم است که در لیگ برتر نیز پیراهن این تیم را بر تن کنم. ولی هیچ بازیکنی از پیشرفت کردن بدش نمی آید اگر با پیشنهاد بهتری از تیم های لیگ برتری هم مواجه شوم قطعا به آنها هم فکر می کنم و با مشورت گیری انشا الله بتوانم بهترین تصمیم و انتخاب را داشته باشم تا سبب پیشرفتم باشد.

احمدی: دست کم گیری گل ریحان اشتباه بزرگ است

*خیلی دوست داشتم با ملوان هم لیگ برتری می شدم.
افتخار می کنم که پیراهن ملوان و فجر را بر تن کرده ام. برای یک بازیکن پوشیدن پیراهن یک افتخار بزرگ است‌. در سالی که در ملوان بودم خیلی دوست داشتم با این تیم هم به لیگ برتر صعود کنم. در آن سال که سرمربی تیم مرحوم نادر دست نشان بود به چیزی که تنها فکر می کردیم صعود بود‌. تیم بسیار خوبی داشتیم الان اکثر بازیکنانی آن زمان در عضویت تیم ملوان بودند در لیگ برتر و در تیم های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال و سایر تیم های مطرح بازی می کنند‌. همانطور که گفتم خیلی دوست داشتم در آن زمان با تیم ملوان هم صعود کرده و لیگ برتری می شدیم و دل مردم انزلی را شاد می کردیم و برای این افتخار را داشتیم که ملوان را به لیگ برتر رسانده ایم اما اتفاقاتی در آن سال رخ داد که نشد این امر مهم محقق شود‌.

احمدی بیان داشت: به نظرم ملوان از لحاظ مدیریتی، مالی و پشتیبانی توسط پژمان نوری به خوبی پیش می رود و باید به آقای زارع فرصت داده شود تا تیم خوبی را بسته و روانه مسابقات کنند و در نهایت انشاالله تیم ملوان به مانند تیم فجر که امسال صعود می کند راهی لیگ برتر شود چرا که جای تیم هایی مثل ملوان و فجر در لیگ برتر خالی است.

احمدی: دست کم گیری گل ریحان اشتباه بزرگ است

*حمایت های سردار بوعلی بی نظیر بود.
جا دارد از سردار بوعلی و سرهنگ فلاح تشکر ویژه کنم چرا که از ابتدای فصل با قدرت پشت این تیم بودند. فصل گذشته هم که من در تیم فجر بودم حمایت ها از این تیم به شکلی که الان وجود دارد نبود چون که منابع مالی محدودی را در اختیار داشتند و نمی توانستند حمایت آنچنانی کنند. امسال برخلاف سال گذشته سرهنگ فلاح تنها نبود چرا که سردار بوعلی از ابتدای فصل تا الان کنار تبم بود و ما را تنها نگذاشت و یک سره از ما حمایت می کند و توانست با تامین مالی کافی در پرداخت قراردادها و پاداش ها مشکلی وجود نداشته باشد. در چند هفته اخیر با توجه به نتایج مطلوبی که کسب کردیم نمایندگان مجلس، شورای اسلامی شهر و همه مسئولین استانی پای کار آمدند که جا دارد از آنها نیز تشکر ویژه ای داشته باشم. امیدوارم این حمایت ها ادامه دار باشد تا در سال آینده که به امید خدا فجر در لیگ برتر شرکت خواهد کرد از لحاظ مالی مشکلی در این تیم وجود نداشته باشد.