۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
خداحافظ تیم پرهوادار!

تلخ‌ترین تاریخ لیگ 2؛ سردار بوکان به لیگ سه سقوط کرد

امشب تلخ‌ترین تاریخ لیگ دسته دوم باشگاه های کشور برای هواداران سردار و منطقه کردنشین کشور رقم خورد.
کد خبر: ۱۱۴۱۳۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ امشب هفته بیست و ششم و پایانی گروه دوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با برگزاری 5 دیدار به پایان رسید تا رسما پرونده مرحله گروهی این رقابت ها به پایان برسد.

در این هفته از رقابت ها سردار بوکان با قبول شکست سنگین 10 بر یک برابر شهیدقندی یزد در مجموع با 20 امتیاز و با تفاضل گل 25- در رتبه سیزدهم جدول رده بندی گروه دوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور قرار گرفت تا وداع تلخی از این رقابت ها داشته و رسما به لیگ دسته سوم باشگاه های کشور سقوط کند.

سقوط پرهوادارترین تیم لیگ دسته دوم کشور در حالی رخ می دهد که این تیم در سال و فصول های گذشته برای صعود به رقابت های لیگ یک تلاش می کرد اما مشکلات مالکیتی، مدیریتی و به خصوص مشکلات شدید مالی سبب شد تا این تیم در فصل جاری رقابت ها حال و روز خوشی نداشته باشد.

اگرچه در حال حاضر و تا اطلاع ثانوی با وجود ویروس منحوس کرونا امکان حضور تماشاگران در استادیوم ها مقدور نمی باشد اما تیم سردار که در سال های گذشته با حضور هوادارانش شور و شوق خاصی را به رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور بخشیده بود با این سقوط آن شور و شوق خاص نیز با خودش به رقابت های لیگ سه برد تا به این اتفاق تلخ به نوعی چراغ لیگ دسته دوم کم سوتر شود!