۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
خواهان نظارت دقیق بر ادامه روند مسابقات هستیم؛

عسکری: امیدواریم اتفاقات لیگ دو برای گروه ما تکرار نشود

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر خواستار نظارت دقیق بر ادامه روند مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته سوم شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۵۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خلیج فارس بندرماهشهر، ایوب عسکری مدیرعامل این باشگاه پیش از دیدار حساس تیمش مقابل سپاهان نوین در اصفهان گفت: از همه عوامل تیمم بابت پیروزی مقابل ایمان سبز شیراز تشکر میکنم و انشاالله با ادامه این روند پایان خوبی داشته باشیم. از همه آنها بابت صبر و حوصله و تلاش زیادی که برای موفقیت تیم میکنند تشکر میکنم. تاکنون با همراهی مالک محترم حاج محمدی مهر قریب شصت درصد پرداختی داشته ایم و پیگیر هستیم تا در اسرع وقت به میزان مد نظر برسیم.

عسکری ادامه داد: پنج بازی ما در ادامه لیگ از حساسیت زیادی برخوردار است، از سازمان لیگ و آقای فراهانی انتظار داریم که مسائل داوری و دیگر مسائل را رصد کند تا خدای ناکرده اتفاقی رخ ندهد بطور مثال در بازی با سپاهان نوين ایذه از داوران استان خوزستان استفاده شد که با توجه به اینکه ریاست کميته داوران استان از شهرستان ایذه میباشد و عملکرد ارزشیابی داوران استان زیر نظر ایشان میباشد ناخودآگاه بر عملکرد داور تاثیر گذار بود و بدترین عملکرد داوری را شاهد بودیم و فیلم آن نیز وجود دارد ،پیشاپیش اعلام میکنیم که همانگونه که ناظران در شهرستان بندرماهشهر نهایت سختگیری را دارند توقع داریم بیرون از خانه نیز چنین باشد و قانون برای همه یکسان اجرا شود ،بازی ما مقابل سپاهان نوين اصفهان حساسیت زیادی دارد و اعلام می‌کنم که بجز آنچه قانون اجازه داده و سایر عوامل برگزاری نباید در استادیوم افراد غیر حضور داشته باشند و در صورت خلاف این اجازه شروع مسابقه را نخواهم داد .

مدیرعامل خلیج فارس در پایان گفت: با تمام قدرت در کنار کادرفنی و بازیکنان هستیم و هرآنچه را در توان دارم می‌گذارم ، امیدوارم بازی به خیر و خوشی به پایان برسد و ما نیز با پیروزی به صدر جدول نزدیک شویم.