۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
تا آخر هستم و از شما حمایت خواهم کرد؛

فومنی خطاب به گل‌ریحانی‌ها: فجر را ببرید پاداش میلیونی بگیرید

مدیر تیم گل ریحان البرز قصد دارد در صورت برد تیمش مقابل فجرسپاسی پاداش ویژه‌ای را برای بازیکنان این تیم پرداخت کند.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال گل ریحان البرز فردا در هفته سی و چهارم و پایانی رقابت های لیگ یک در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج از ساعت ۱۹:۴۵ میزبان تیم صدرنشین فجرسپاسی است.

این دیدار حساس در حالی عصر فردا برگزار خواهد شد که سقوط تیم گل ریحان البرز از هفته های قبل به رقابت های فصل آینده لیگ دسته دوم مسجل شده و در مقابل فجرسپاسی با مجموع 57 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به دو تبم هوادار و بادران از شانس بیشتری برای قهرمانی و صعود به رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور برخوردار است.

با این وجود مدیران باشگاه گل ریحان در آستانه این دیدار حساس و در جهت صیانت و نمایش فوتبال پاک مصمم هستند تا تیمشان در دیدار فردا با تمام توان خود برابر فجرسپاسی قرار گرفته و فوتبال پاک را به منحصه ظهور بگذارند.

در همین راستا محمد زارع فومنی مدیر باشگاه گل ریحان جهت روحیه دادن به بازیکنان خود در تمرین این تیم پیش از دیدار برابر فجرسپاسی حضور یافت و ضمن صحبت های کوتاه اعلام کرد که در صورت برد تیمش در دیدار فردا مقابل تیم صدرنشین فجر به ازای هر بازیکن پاداش 5 میلیونی را پرداخت خواهد کرد.

ایشان در واکنش به سوال یکی از بازیکنان مبنی بر اینکه در صورت تساوی آیا پاداشی هم برای آنها تعلق خواهد گرفت گفت: در صورت تساوی نیز به ازای هر بازیکن پاداش 2 میلیونی را در نظر گرفته ایم ولی از آنجایی که تساوی برابر تیمی مثل فجرسپاسی برد محسوب می شود سعی خواهم کرد که رقم این پاداش بیشتر باشد.

فومنی ادامه داد: ما فصل آبنده هم اینجا هستیم. متاسفانه این تیم را به دسته دوم سقوط دادند و ما انشا الله بعد از بازی برابر فجرسپاسی کادرفنی جدید را معرفی و با بازیکنانی که می خواهند در تیم بمانند مذاکره و قرارداد همکاری امضاء خواهیم کرد و با بازیکنانی که قرارداد دارند قرار جدید منعقد خواهیم کرد. ما بیشتر شما بازیکنان را می خواهیم چرا که شما جزو بهترین بازیکنان هستید اما مدیران قبلی باشگاه لیاقت شما را نداشتند.

مدیر گل ریحان اضافه کرد: به عینه دیدم که داوری ها با ما چه کرد و اگر عصبانی شدم به خاطر غیرتم بود با به خاطر شرف‌مان بازی کردیم و بسیاری از سختی ها را تحمل کردیم. من امروز آمدم به شما بگویم که تا آخر پای کار هستم و از شما حمایت خواهم کرد.