۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
تبانی در دو دیدار آخرمان را تایید می کنم؛

آفریدون: ارکان قضایی فدراسیون متخلفین را برابر قانون نقره داغ کنند

سرپرست تیم فوتبال سردار بوکان تبانی در دو دیدار آخر تیمش را تایید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۳
آفریدون: ارکان قضایی فدراسیون متخلفین را برابر قانون نقره داغ کنند
به گزارش وب سایت دی اسپورت، آزاد آفریدون سرپرست تیم سرداربوکان در واکنش به مصاحبه های اخیر اظهار داشت: باشگاه سردار در مساله تبانی محرز دیدار با شاهین عامری و شهید قندی تعارفی با هیچ شخصی در هر پست و مقامی در باشگاه ندارد، فیلم کامل دیدار در فدراسیون موجود و تمامی اتفاقات داخل زمین قابل مشاهده است. 

 وی ادامه داد: تمامی رویدادهای بیرون از زمین نیز رصد و به کمیته اخلاق گزارش شده است. کمیته اخلاق با دقت کامل به زوایای پلید این موضوع ورود کرده و نشانه های آن در مصاحبه مقصرین واقعه مشخص است. خطاب به مقصرین این جریان به عنوان یک شخص حقیقی و در وهله ی دوم حقوقی از همین جا اعلام میکنم که این همه هیاهو و خبرسازی و نشر اکاذیب در خصوص عوامل باشگاه و تحریف اصل موضوع که تمام ایران و حتی جهان آن را دیدند،حرکتی شتابزده و ناشی از قبول تبانی از سوی متخلفین است. باشگاه به عنوان مدعی العموم هواداران گزارشات خود را به کمیته ارسال کرده و تا رسیدن به وصول نتیجه کوتاه نخواهد آمد. خاطر همه ی فوتبالدوستان و هواداران در سرتاسر ایران در این رویداد مکدر شد.

آفریدون گفت: در 6 سال اخیر هرگز چنین اتفاقاتی در تیم سردار سابقه نداشته و پرونده ای از این باب در سوابق این تیم دیده نمی شود.

وی در پایان اضافه کرد: انتظار داریم که فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی آن،متخلفین را نقره داغ کرده تا حداقل بتوان ذره ای از دردهای مردم پرشور بوکان التیام یافته و برابر ماده 73 آیین نامه انضباطی با این پرونده برخورد شود.