۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

عسکری: طبق گزارش ناظر بازی تیم حریف حاضر نشد

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر از همکاری آقای آغاجری نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان امیدیه و مدیران و مسئولین ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز امیدیه وآغاجاری تشکر کرد.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت و به نقل از روابط عمومی باشگاه خليج فارس بندرماهشهر؛ ایوب عسکری مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر پس از عدم رویارویی تیم صنعت ابریشم مقابل تیمش گفت: با نظر شورای تامین شهرستان مبنی بر عدم اجازه برگزاری مسابقه و مکاتبه با سازمان لیگ و برخلاف میل ما قرار بر این شد که این دیدار در امیدیه برگزار شود. ما نیز اطاعت امر کرده و حاضر شدیم امتیاز میزبانی خود را از دست بدهیم اما خللی در برگزاری دیدارهای لیگ نشود. با حضور در زمین مسابقه به ناگاه حرکت عجیبی از سوی تیم حریف سر زد که حتی داوران و ناظر بازی نیز متعجب شدند. آنها گفتند که ما در این دیدار امنیت نداریم این در شرایطی ست که هم عوامل انتظامی حضور داشتند و مضاف براین ورزشگاه نفت امیدیه خود نیز بلحاظ امنیتی محصور و دارای حراست شبانه روزی میباشد و تلاش اینجانب و صحبت با مدیریت و کادر فنی تیم صنعت ابریشم اصفهان راضی به برگزاري مسابقه شوند ولی موافقت نکردند و تقریبا چهل و پنج دقیقه در زمین حضور داشتیم و تیم حریف حاضر نشد و بر اساس گزارش ناظر بازی تیم حریف از این بازی منصرف شد، و با دستور ناظر بازی تیم ما از زمین خارج شد ..

عسکری در پایان گفت: از نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم شهرستان امیدیه، هیات فوتبال شهرستان امیدیه و مسئولین ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و تمامی عزیزانی که به هرنحو باما همکاری کردند کمال تشکر را دارم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.