۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

خیبر و چالش بی ثباتی مدیریتی

خیبر خرم آباد فصل گذشته را با حضور در رده هفتم جدول رده بندی به پایان رساند ولی در این میان با تعویض پی در پی کادرفنی تلاش شد تا تصمیمات اشتباه مدیریتی در این ناکامی کمتر مورد توجه اهالی رسانه و هواداران قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۳۸۰
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ خیبر خرم آباد در فصل گذشته با سرمربیگری امید روانخواه، خود را برای حضور در لیگ دسته دوم آماده می کرد ولی تنها چند روز مانده به آغاز مسابقات با خرید پر حرف و حدیث امتیاز باشگاه کارون اروند خرمشهر، علیرغم فراهم نبودن زیرساخت ها برای میزبانی و همچنین توان فنی بازیکنانی که برای حضور در لیگ دسته دوم جذب شده بودند، وارد مسابقات لیگ دسته اول شد. 

در همان روزها عبدی، مالک باشگاه خیبر در گفتگو با رسانه ها، برنامه باشگاه در اولین سال حضورش در لیگ آزادگان پس از مدت ها را به پایان رساندن لیگ با رتبه تک رقمی عنوان کرده بود ولی در ادامه راه با تصمیماتش نشان داد حرف و عملش با هم همخوانی ندارد، به طوری که در پایان هفته چهارم پس از تساوی برابر پارس جم، امید روانخواه را که تیم تحت هدایتش با ارائه بازی مالکانه و ثبت رکورد ۶۰۰ پاس در لیگ یک تحسین کارشناسان را برانگیخته بود با برگزاری جلسه ای به صورت توافقی برکنار کرد و سپس عبدالله ویسی را که با کسب ۴۱ امتیاز از ۲۸ مسابقه هفته ها در جمع تیم های مدعی حضور داشت را کنار گذاشت تا در نهایت فصل را با محسن عاشوری به پایان برساند.

خیبر برای فصل پیش رو لیگ آزادگان اولین تیمی است که شروع به تمدید قرارداد بازیکنان مدنظر کادرفنی و ورود به بازار نقل و انتقالات کرده ولی با این وجود تجربه ثابت کرده، کسب موفقیت تنها به واسطه حضور به موقع در نقل و انتقالات و یا تامین منابع مالی میسر نخواهد شد که اگر اینطور بود هدایتی با استیل آذین، زنوزی با تراکتور، مهدی پرهام با نساجی و ... پیش از عبدی به موفقیتی قابل ذکر دست می یافتند.
ترند های روز