۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
ضرب و شتم داور توسط بازیکن مقاومت آستارا؛

فراهانی: با بازیکن خاطی آستارا شدیدترین برخورد را می‌کنیم

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم گفت: با بازیکن خاطی مقاومت آستارا برخورد شدید و قاطعی می کنیم.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ دیدار امروز دو تیم مقاومت آستارا و بنیامین ورزش تهران در حالی خاتمه یافت که این دیدار تا دقیقه 73 با نتیجه 3 بر یک به سود نماینده تهران دنبال می شد اما در همین دقیقه از مسابقه بازیکن شماره 13 مقاومت آستارا با حمله و ضرب و شتم داور مسابقه سبب شد تا این دیدار نیمه تمام بماند.

پس از ضرب و شتم داور توسط بازیکن مقاومت آستارا قاضی این دیدار راضی به قضاوت در ادامه بازی نشد و با ترک زمین مسابقه این دیدار به حالت نیمه تمام باقی ماند.

امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم در این خصوص به خبرنگار دی اسپورت گفت: پرونده این دیدار به همراه گزارش داور و ناظر بازی فردا صبح و در اولین وقت اداری به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد تا با مسببین این اتفاق تلخ برخورد شود.

فراهانی افزود: با برخوردهای شدید و قاطعی که در هفته های پایانی لیگ های مختلف از سوی کمیته انضباطی با متخلفین شد شک ندارم که این کمیته با بازیکن خاطی مقاومت آستارا نیز که یک مقام رسمی مسابقه را مورد ضرب و شتم قرار داده شدیدترین و قاطع ترین برخورد را خواهد کرد و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد حرمت یک انسان و یک مقام رسمی مسابقه به سادگی و آسانی مورد هتاکی قرار بگیرد.