۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
در گفتگویی اختصاصی با دی اسپورت

جعفری: کیان نیشابور در لیگ برتر تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود

سرمربی کیان نیشابور: با تلفیقی از بازیکنان مستعد و جوان در کنار جذب چند بازیکن با تجربه لیگ به دنبال اثبات شایستگی فوتبالیست‌های شهر و استان در لیگ برتر خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۱
جعفری: کیان نیشابور در لیگ برتر تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، تیم فوتبال کیان نیشابور پس از صعودی مقتدارانه به لیگ برتر بانوان کشور این روزها خود را مهیای حضور در این رقابت‌ها می‌کند که در این خصوص سهیلا جعفری در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت: در حال حاضر جلسه دو هفته‌ای تست گیری از بازیکنان مستعد فوتبال استان را شروع کرده‌ایم که پس از این زمان و با توجه به فرصت کمی که تا شروع رقابت‌ها داریم با بازیکنان جذب شده جدید کار را با جدیدت تمام شروع خواهیم کرد.
 
وی تصریح کرد: با شناسایی استعدادهای خوبی که در استان خراسان وجود دارد قصد داریم تیمی جوان و بومی و در کنار آن جذب چند بازیکن با تجربه تیمی قدرتمند را روانه رقابت‌های لیگ برتر کنیم و در این راه قطعاً به دنبال اثبات شایستگی‌های کیان نیشابور و فوتبالیست‌های استان خواهیم بود. 

سرمربی تیم فوتبال کیان نیشابور با بیان اینکه جوانان تیم ما شایستگی‌ها خود را به اثبات رسانده‌اند در خصوص جذب بازیکنان جدید عنوان کرد: با جلساتی که با مدیران باشگاه برگزار کردیم لیستی از بازیکنان مورد نظر را ارائه دادیم که در حال مذاکره با آن‌ها هستیم که پس از نهایی شدن توافقات به جمع ما اضافه خواهند شد که از بازیکنان خوب و با تجربه لیگ برتر به شمار می‌روند. 

سهیلا جعفری در خصوص کادر فنی تیمش هم بیان کرد: ما اسامی افرادی که در کنار ما در لیگ برتر باشند به باشگاه داده‌ایم که سعی می‌کنیم از مربیان جوان، با استعدادی استفاده کنیم که تجربه لازم را داشته باشند و بتوانند به ما کمک کنند که پس از نهایی شدن اسامی آن‌ها را هم اعلام خواهیم کرد. 

جعفری با بیان اینکه ورزشگاه محل بازی‌های ما تختی نیشابور خواهد بود ضمن ابراز رضایت از امکانات سخت افزاری باشگاه اظهار کرد: خوشبختانه در بحث امکانات تمرینی مشکلی نداریم و زمین و دیگر وسایل تمرینی در اختیار داریم.

جعفری: کیان نیشابور در لیگ برتر تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود

سرمربی کیان نیشابور در خصوص شرایط باشگاهش به لحاظ مسائل مالی نیز به خبرنگار دی اسپورت گفت: تیم ما کاملاً شخصی است و البته که مسائل مالی در همه تیم‌ها چه آقایان و بانوان وجود دارد و حتی در لیگ یک گریبانگیر ما هم شد که خوشبختانه در نیم فصل دوم شرایط بهتر شد ولی به دنبال جذب یک اسپانسر قوی برای حضور در لیگ برتر هستیم که مسوولان باشگاه در حال رایزنی هستند که خیلی امیدواریم این مشکل در خصوص منابع مالی هم حل شود. 

جعفری با یان اینکه مسوولان همواره در لیگ برتر نیز کنار ما خواهند بود ابراز امیدواری کرد: ما همواره حمایت‌های مسوولان شهر و استان را داشته‌ایم که خانم چنارانی نماینده نیشابور و فیروزه به خوبی ما را حمایت کردند و مسوولان خوشبختانه نگاه خوب و موثری به فوتبال بانوان دارند. 

به گزارش دی اسپورت، باشگاه کیان نیشابور در سال‌های اخیر با حمایت‌های علی اکبر شکیبا مدیر عامل، و کادر فنی با تجربه خود که در رأس آن خانم جعفری قرار دارد موفق به کشف استعدادهای جوان خوبی شده که در رده زیر ۱۷ سال قهرمان شمال شرق کشور شده و علاوه بر آن قهرمان در لیگ برتر خراسان رضوی و همچنین المپیاد نونهالان نیز در کارنامه این باشگاه دیده می‌شود که این افتخارات با قهرمانی در لیگ دسته اول کشور و صعودی مقتدرانه به لیگ برتر فوتبال بانوان در سال هزار و ۴۰۰ تکمیل شد.

جعفری: کیان نیشابور در لیگ برتر تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود