۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

با توافق رضایی و فومنی؛ مشکل مدیریت باشگاه گل‌ریحان برطرف شد

مشکل مدیریت باشگاه گل ریحان البرز برطرف شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ باشگاه گل ریحان البرز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد اختلافات رضا رضایی و محمد زارع فومنی بر سر مدیریت این باشگاه پس از برگزاری جلسه بین طرفین برطرف شد.

بر اساس توافق طرفین مقرر گردید رضا رضایی به عنوان مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز و محمد زارع فومنی همچون گذشته به عنوان اسپانسر و مدیر تیم در این باشگاه فعالیت داشته باشند.

در اطلاعیه باشگاه گل ریحان آمده است: 
ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین اعلام می گردد جلسه مشترکی بین آقای رضا رضایی مدیرعامل باشگاه گل ریحان و آقای محمد زارع گشتی فومنی قائم مقام باشگاه برگزار گردید تا پایانی باشد بر حاشیه ها.

در این جلسه آقای فومنی گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند و در خصوص مشکلاتی که پیش رو داشتند صحبت نمودند و در ادامه آقای رضایی از زحمات آقای فومنی قدردانی نمود و از کلیه ادارات و نهادهای استان البرز درخواست کرد که در کنار تیم گل ریحان باشند تا این تیم به جایگاه اصلی خود بازگردد. همچنین ایشان با توجه به اینکه آقای فومنی یکی از چهره های انقلابی و از روحانیون می باشند و علاقه خاصی هم به فرهنگ و ورزش کشور دارند را یکی از سرمایه های فرهنگ و ورزش کشور دانست.

در این جلسه مقرر گردید، رضا رضایی به عنوان مدیرعامل و با اختیارات کامل سکاندار این باشگاه باشند و آقای محمد زارع گشتی فومنی به قدر وسع و توان، یاری رسان باشگاه باشند. در این شرایط از طریق هم افزایی باشگاه به اهداف خود خواهد رسید.

ان شا الله

باشگاه فرهنگی ورزشی گل ریحان البرز

با توافق رضایی و فومنی؛ مشکل مدیریت باشگاه گل‌ریحان برطرف شد