۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
ما بازیکنان با فوتبال زندگی می کنیم؛

صدری: از کمیته استیناف تقاضای عفو یا تعلیق مشروط مجازات دارم

بازیکن فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر می گوید به اشتباه خود پی برده و با توجه به اینکه در فصل گذشته هیچ گونه سابقه انضباطی نداشته است از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تقاضای عفو یا تعلیق مشروط مجازات دارد.
کد خبر: ۱۱۴۴۷۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ دیدارهای هفته پایانی فصل گذشته لیگ یک با حواشی های زیادی روبرو بود که رخ دادن چنین حواشی‌ها سبب شد تا کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال به سرعت وارد عمل شده و احکامی و آرایی را در خصوص حواشی ها و پرونده بازی‌های جنجالی صادر کنند‌.

یکی از دیدارهای جنجالی این هفته دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و استقلال ملاثانی بود که در پایان بازی دو بازیکن از هر کدام یک از تیم ها یعنی رضا صدری(بازیکن شاهین) و رضا رضایی(بازیکن استقلال ملاثانی) با همدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند که در نهایت این درگیری با وساطت حاضرین در ورزشگاه و اعضای نیمکت دو تیم ختم به خیر شد اما کمیته های انضباطی و اخلاق که پیش از برگزاری بازی های هفته پایانی اعلام کرده بودند مسابقات را به دقت زیر نظر دارند پس از این اتفاق آرای انضباطی را صادر و دو بازیکن را به مدت  24 ماه از کلیه فعالیت های فوتبالی محروم کردند.

محرومیت سنگین کمیته انضباطی در حالی شامل بازیکنان خاطی دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و استقلال ملاثانی شد که پیش از این نیز اتفاقی مشابه در دیدار دو تیم گل گهرسیرجان و تراکتور بین دو بازیکن یعنی سعید مهری(بازیکن وقت تراکتور) و آرمین سهرابیان (بازیکن گل گهر) رخ داد که پس از آن کمیته انضباطی هر یک از بازیکن خاطی را به یک جلسه محرومیت قطعی و یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم کرد.

محرومیت سنگین کمیته انضباطی برای بازیکنان خاطی شاهین و استقلال ملاثانی هر یک از این بازیکنان را حدود 2 فصل از میادین فوتبال دور کرد و همین موضوع سبب شد تا آنها به اشتباه بزرگ خود پی برده و ابراز پشیمانی کنند و از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال طلب عفو و تعلیق مجازات داشته باشند.

رضا صدری هافبک فصل گذشته شاهین شهرداری بوشهر که یکی از بازیکنان خاطی این دیدار است در خصوص اشتباه خود به خبرنگار دی اسپورت می گوید: به خاطر فحاشی های مکرر بازیکن حریف متاسفانه از کوره در رفتم و کار و اشتباهی که جایش در فوتبال نیست هم از جانب من و هم از سوی بازیکن حریف صورت گرفت. از اشتباهی که انجام دادم خیلی پشیمان هستم، ای کاش آستانه تحمل‌مان بیشتر بود. از خانواده ورزش علی الخصوص اهالی فوتبال و از همه کسانی که خاطرشان مکدر شد معذرت خواهی می‌کنم.

صدری ادامه داد: امیدوارم دیگر هیچ وقت در فوتبال شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. من هیچ سابقه انضباطی ناشی از 4 کارته شدن، دریافت کارت قرمز و یا دیگر مسائل انضباطی نداشتم به همین خاطر از کمیته استیناف تقاضای عفو و تعلیق مجازات دارم. ما جوان هستیم و غیر از فوتبال محل درآمد دیگری نداریم به فوتبال احتیاج داریم و با فوتبال زندگی می کنیم.

هافبک سابق شاهین افزود: به خاطر اشتباه بچه گانه ای که کردیم حق‌مان نیست این گونه و سختگیرانه مجازات بشویم. امیدوارم کمیته استیناف این مجازات سختیگرانه را تعلیق و مشروط به این کند که اگر دفعات بعد چنین اشتباهی رخ دهد این محرومیت را به مرحله اجرا درآورد.

وی بیان داشت: انسان جایز الخطاست من هم از این قاعده مستثنی نیستم. من هم در این زمینه اشتباه کرده ام من نمی گویم که نسبت به اشتباهم چشم پوشی شود اما این انتظار را دارم که به خاطر اینکه هیچ سابقه انضباطی نداشتم حداقل در مجازاتم تخفیف لحاظ کرده و یا به حالت مشروط تعلیق کنند.
ترند های روز