۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
جدایی لژیونر ایرانی از اف‌سی دوشنبه؛

معماری بر سر دو راهی لیگ آزادگان و لیگ عراق

مهاجم ایرانی تیم فوتبال اف سی دوشنبه تاجیکستان با فسخ قرارداد خود رسما از این تیم جدا شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۹
به گزارش‌ وب سایت دی اسپورت؛ امیر معماری مهاجم بهبهانی تیم فوتبال اف سی دوشنبه تیم پایتخت کشور تاجیکستان که یکی از مهره های اصلی این تیم محسوب می شد و در نیم فصل اول ضمن ارائه و نمایش بازی های زیبا، عملکرد مطلوب و فوق العاده ای را در ترکیب این تیم بجا گذاشت با فسخ قرارداد خود به صورت رسمی از این تیم جدا شد.

معماری در تمام مسابقات نیم فصل اول برای این تیم به میدان رفت. او در 9 بازی به صورت فیکس و در 3 بازی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد که در این تعداد انجام بازی برای تیم پایتخت تاجیکستان موفق شد 4 گل به ثمر رسانده، 3 پاس گل بدهد و در نهایت 2 پنالتی نیز برای تیمش بگیرد.

تیم اف سی دوشنبه از مجموع 4 گلی که امیر معماری برای این تیم به ثمر رساند 7 امتیاز بدست آورد تا این آمار مطلوب نیز در کارنامه مهاجم بهبهانی این تیم ثبت شود.

با جدایی معماری از اف سی دوشنبه؛ گفته می شود این مهاجم ایرانی الاصل چند پیشنهاد از لیگ یک ایران و لیگ برتر عراق دریافت کرده و در حال بررسی پیشنهادهای دریافت شده خود می باشد تا در صورت توافق نهایی با یکی از باشگاه های طرف مقابل با عقد قراردادی رسمی به عضویت یکی از این باشگاه‌ها درآید.