۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
آقايان از درس عاشورا فقط تعطيلی‌اش را متوجه شده اند؛

عسكری: با جان مردم بازی می كنند و اصلا برايشان مهم نيست

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر نسبت به اظهارات مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۰
عسكری: با جان مردم بازی می كنند و اصلا برايشان مهم نيست
به گزارش وب سایت دی اسپورت و به نقل از روابط عمومی باشگاه خلیج فارس بندرماهشهر؛ پس از صحبت های اميرحسين فراهانی مسئول برگزاری مسابقات ليگ سه كشور و رد هرگونه شايعه درخصوص لغو ديدار پلی آف بين تيم های خليج فارس و پیام وحدت بیرجند، ايوب عسكری مديرعامل باشگاه خليج فارس ضمن عرض تسليت به مناسبت عاشوراي حسينی گفت: جای بسی تاسف است كه تيمم يک هفته است حق تمرين كردن ندارد اما بايد دو روز ديگر در ديداری حساس به ميدان برود. ستاد كرونا با هماهنگی دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز نامه ای مبنی بر لغو ديدار ما را فرستاده اما آقايان سه روز است معلوم نيست كجا هستند كه پاسخ بدهند و به بهانه تعطيلی جوابگوی هيچ‌كس نيستند. طبق فرمايشات مقام معظم رهبری شما مسئولان مؤظف به پاسخگويی هستيد و بايد پاسخگوی ما باشيد وگرنه در برابر فرمايشات ايشان مقاومت كرده ايد. نبايد با بهانه كردن تعطيلی با جان مردم بازی كنيد.

عسكری ادامه داد: آقای فراهانی شما با لحن توهين آميزی گفتيد ما نمی دانيم تايم اداری چيست. باید خدمتتان عرض کنم که در این شرایط ویژه حاکم بر کشور هیچ کس حق استراحت ندارد و چه بسا با چند ساعت تعلل در تصمیم گیری جان چند نفر به خطر بیفتد. امیدوارم فهمیده باشید که چه می گویم. چه كسی گفته كه در اين 6 روز تعطيلي كارها را به امان خدا ول كنيد و جوابگو نباشيد وقتی 48 ساعت قبل از طریق اداره ورزش و هیات فوتبال شهرستان به ما ابلاغ می‌شود حق تمرین ندارید ما نیز تابع قانون و تصمیمات ستاد کرونا هستیم. در اين شرايط اضطراری كه هر اتفاقی ممكن است برای جان ما و بازيكنان بيفتد شما همه چيز را به سخره گرفته ايد. فقط دنبال اين هستيد كه كارتان پيش برود و جان بازيكنان اصلا برايتان مهم نيست. شما بيشتر از ستاد كرونای شهرستان و استان از وضعيت سياه منطقه خبر داريد؟ شما كار خودتان را درست انجام بدهيد هنر كرده ايد.

عسكری: با جان مردم بازی می كنند و اصلا برايشان مهم نيست

عسكری در پايان گفت: در ديدار با صنعت ابريشم از حق ميزبانی گذشتيم ولی اين بار به هيچ عنوان كوتاه نخواهيم آمد و در اين مسير نيز با كليه عوامل شهرستانی و استانی هماهنگ هستيم. محض اطلاع آقايان زمانی بايد بازی را در شهر ديگری برگزار كنيم كه ورزشگاه مشكل داشته باشد نه اينكه به خاطر موارد خارج از اختيارات ما بخواهيم در شهر ديگری به ميدان برويم.