۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
اختصاصی دی اسپورت؛

مذاکره پیکان با مهاجم کهنه‌کار و سابق صنعت نفت آبادان

باشگاه پیکان تهران برای جذب مهاجم سابق و کهنه کار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان وارد مذاکره شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۰
مذاکره پیکان با مهاجم کهنه‌کار و سابق صنعت نفت آبادان
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ نقل و انتقالات تابستانی و پیش فصل رسما از 25 مردادماه آغاز شده و باشگاه ها در تکاپوی توافق و جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی خود هستند.

در این بین باشگاه پیکان نیز پس از جدایی مهدی تارتار و انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید خود به دنبال توافق با بازیکنان فصل گذشته برای تمدید قرارداد و جذب بازیکنان جدید می باشد. البته قرارداد تعدادی از بازیکنان پیکان به پایان رسیده و یا بیشتر آنها با توجه به عملکرد درخشانی که فصل گذشته در این تیم داشتند مورد توجه تیم های دیگری قرار گرفته اند از همین رو کادر مدیریتی و فنی خودروسازان با توجه به بودجه محدودی که کارخانه ایران‌خودرو در فصل جدید رقابت های لیگ برتر در اختیار آنها قرار داده بدنبال بستن تیمی مقرون به صرفه و با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان هستند.

با این حال خودروسازان در اولین گام برای تقویت خط حمله خود و به خاطر اینکه در طول فصل با مشکل در خط حمله مواجه نشوند و احساس کمبود در این پست مهم نکنند سراغ علی عاطف مهاجم کهنه کار و سابق تیم های ملوان بندرانزلی، گسترش فولاد، ماشین سازی، صنعت نفت آبادان و پرسپولیس رفته و باب مذاکره را جهت همکاری با وی باز کرده اند تا در صورت توافق نهایی این مهاجم باتجربه و کهنه کار را به خدمت بگیرند.

عاطف که بیشترین همکاری را با فیروز کریمی داشته و با عضویت در تیم های تحت هدایت این مربی به میدان رفته دو فصل پیش به همراه کریمی راهی تیم دسته دومی اترک بجنورد شد و در پایان فصل عملکرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشت و با به ثمر رساندن 9گل در بین برترین مهاجمان گلزن لیگ دسته دوم قرار گرفت. او همچنین با به ثمر رساندن این تعداد گل و دادن 5 پاس گل یکی از کلیدی ترین مهره تیم اترک بجنورد محسوب می شد.

در صورت توافق باشگاه پیکان با این مهاجم کهنه کار و حفظ بازیکنان فصل گذشته خود چون ابراهیم صالحی، سامان فلاح و... می توان خط حمله خودرو سازان را خط آتشی و خطرناک برای سایر تیم‌ها دانست.