۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
خارجی‌ها حق ورود به لیگ یک را ندارند؛

محمودزاده: به هر قیمتی در هر ورزشگاهی بازی نمی گذاریم

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک می گوید زمان مساعدت به باشگاه ها در بحث برگزاری و میزبانی مسابقات تمام شده و باشگاه ها بایستی بدنبال رفع مشکلات میزبانی خود باشند.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت در پاسخ به این سوال که در لیگ برتر طبق قانونی که فدراسیون فوتبال وضع کرد بازی در زمین‌های دارای چمن مصنوعی ممنوع شد آیا این قانون به لیگ یک نیز صدق می کند اظهار کرد: نه این قانون در لیگ یک صدق نمی کند اما یکی از محورهای اصلی جناب بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ این است که در این زمینه مسابقات نسبت به سال های گذشته بهتر برگزار شود. ما طی سالیانی که لیگ یک را برگزار کردیم با مسئولان همه باشگاه‌ها در بحث برگزاری مسابقات نهایت همکاری و مساعدت را داشتیم اما دیگر این مساعدت‌ها تمام شد و بایستی باشگاه‌های حاضر در لیگ یک وضعیت و استاندارد زمین چمن ورزشگاه میزبانی خود حالا چه مصنوعی و چه طبیعی باشد را به کیفیت بسیار مطلوب برسانند.

محمودزاده ادامه داد: از همین الان باید باشگاه های لیگ یکی زمین چمن ورزشگاه‌های میزبانی خود را در اختیار گرفته و رسیدگی کنند و اگر زمین چمن‌شان طبیعی باشد آن را رها نکرده و شرایط آن را به شرایط مطلوبی برسانند. اگر هر باشگاه لیگ یکی نتوانست زمین چمن ورزشگاه میزبانی خود را با شرایط مطلوبی به سازمان لیگ ارائه دهد و حتی نتواند امکانات سخت افزاری آن ورزشگاه را به حد استاندارد برساند ما میزبانی را از آن شهر می گیریم و محرومیتی را برای آن شهر و باشگاه در بحث میزبانی لحاظ می کنیم.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که آیا ورود بازیکنان و مربیان خارجی به مانند لیگ برتر در لیگ یک نیز بلامانع خواهد بود گفت: ورود خارجی‌ها به لیگ یک همواره یک مصوبه بوده که طبق این مصوبه خارجی‌ها حق ورود به لیگ یک را ندارند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ یک در خصوص زمان پایان نقل و انتقالات لیگ یک بیان داشت: نقل و انتقالات تابستانی و پیش فصل لیگ یک 19 آبان ماه به پایان می رسد. نقل و انتقالات لیگ برتر 16 آبان ماه به پایان می رسد و ما زمان پایانی نقل و انتقالات را 19 آبان ماه اعلام کردیم تا اگر بازیکنی در لیگ برتر نتوانست جابه جا شود این فرصت را داشته باشد تا به یکی از تیم های لیگ یکی ملحق شود.
ترند های روز