۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
اختصاصی دی اسپورت؛

صعود دو تیم شهدای رزکان و پیام وحدت به مرحله پلی آف نهایی لیگ سه

تیم فوتبال شهدای رزکان البرز و پیام وحدت خراسان جنوبی به مرحله نهایی پلی آف لیگ دسته سوم باشگاههای کشور راه یافتند.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۳
صعود دو تیم شهدای رزکان و پیام وحدت به مرحله پلی آف نهایی لیگ سه
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ دور برگشت مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاههای کشور عصر امروز از ساعت 18 در دو شهر بیرجند و تبریز برگزار گردید.

در پایان دور برگشت این مرحله از رقابت ها تیم شهدای رزکان البرز در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری 4 بر 3 برابر ارتام تبریز به مرحله پلی‌آف نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور راه یافت. دیدار دو تیم در دور رفت با تساوی یک بر یک در کرج و دیدار دور برگشت با برتری 3 بر 2 نماینده البرز در تبریز خاتمه یافت.

در دومین دیدار این مرحله تیم فوتبال پیام وحدت خراسان جنوبی موفق شد با تک گل مهدی خاقانی تیم خلیج فارس بندر ماهشهر را شکست داده و با توجه به تساوی بدون گل این تیم در بازی دور رفت در بندرماهشهر برابر خلیج فارس در مجموع دو بازی رفت و برگشت با همان نتیجه یک بر صفر برابر حریف ماهشهری خود به پیروزی برسد و در نهایت به مرحله پلی آف نهایی لیگ سه صعود کند.

با توجه به قرعه کشی صورت گرفته؛ تیم شهدای رزکان البرز در بازی دور رفت و تیم پیام وحدت خراسان جنوبی در بازی دور برگشت مرحله پلی آف نهایی لیگ دسته دوم باشگاه کشور میزبان خواهند بود.

دیدار دور رفت مرحله پلی آف نهایی لیگ دسته سوم باشگاه های کشور روز پنجشنبه 11 شهریور ماه و دیدار دور برگشت روز سه شنبه 16 شهریورماه برگزار خواهد شد.

برنامه مسابقات مرحله نهایی پلی آف لیگ دسته سوم به شرح زیر است:

*دور رفت - پنجشنبه 11 شهریورماه 1400
شهدای رزکان البرز - پیام وحدت خراسان جنوبی

*دور برگشت - سه شنبه 16 شهریورماه 1400
پیام وحدت خراسان جنوبی - شهدای رزکان البرز