۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
این رأی عادلانه بود و حق به حقدار رسید؛

قنواتی: اکنون وقت اتحاد و همدلی است

مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر معتقد است که با رایی که کمیته استیناف در خصوص پرونده اتفاقات هفته پایانی لیگ دسته دوم صادر کرده حق به حقدار رسیده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ غلامحسین قنواتی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرماهشهر پس از اعلام رای کمیته انضباطی درخصوص صعود تیمش به پلی آف گفت: فقط می توانم شکرگزار خداوند باشم که لطفش شامل حال ما شد و با درایت مسئولین انضباطی و اخلاقی فدراسیون فوتبال و شخص عزیزی خادم در جهت مبارزه با تبانی و شرط بندی، توانستیم حق خود را به اثبات برسانیم.

قنواتی درباره شروع تمرینات تیمش گفت: از فردا تمرینات را شروع میکنیم و با تمام توان برای صعود به لیگ یک تلاش میکنیم. با این اتفاقاتی که رخ داد، به تیم ما روحیه بالایی تزریق شده و امیدوارم این امر موجب صعود دوباره ما به لیگ یک شود و آن را به مردم این دیار کهن تقدیم کنیم.

مدیرعامل شهرداری بندرماهشهر که امسال در چندین پرونده توانست به خوبی از حق تیمش دفاع کند، در پایان گفت: از همه مردم و مسئولینی که در طول فصل کنار ما بودند و حتی افرادی که ممکن است در برخی اوقات به دلیل اختلاف نظرهای کاری کدورتی بین‌مان به وجود آمده باشد عاجزانه تقاضا دارم که با همدلی و اتحاد در کنار هم تمام تلاش خود را برای حضور در لیگ یک انجام دهیم.
ترند های روز