۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
قرعه کشی پلی آف لیگ دسته دوم؛

اختصاصی؛ ویستاتوربین میزبان دور رفت پلی آف شد

مراسم قرعه کشی پلی آف رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۴۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مراسم قرعه کشی پلی آف رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور از ساعت 11 صبح امروز در سالن کنفرانس سازمان لیگ با حضور غلامحسین قنواتی (مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرماهشهر)، نماینده باشگاه ویستاتوربین، مهرداد شفیعی راد مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم، امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم برگزار شد.

در این مراسم ابتدا شفیعی راد مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم با تشریح نحوه برگزاری مسابقات توضیحاتی را در این خصوص به نمایندگان دو تیم حاضر در این مرحله ارائه داد. او با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: باشگاه های میزبان ضمن در نظر گرفتن سلامت بازیکنان و عوامل اجرایی مسابقه بایستی در نحوه رعایت های پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش جهت برگزاری مطلوب مسابقات نهایت دقت و نظارت را داشته تا هر دو مسابقه رفت و برگشت از لحاظ بهداشت در صحت کامل برگزار گردد.

شفیعی راد با تاکید بر حل مشکل نور ورزشگاه ها یادآور شد: ما از فصول های گذشته همواره بر برطرف شدن مشکل نور ورزشگاه میزیانی تیم های حاضر در مسابقات مکاتبات زیادی با نهادهای مرتبط اعم از اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان‌‌ها و باشگاه های حاضر داشته ایم که مشکل بخشی از ورزشگاه‌ها برطرف شده و حالت نور این ورزشگاه ها به حالت استاندارد درآمده است اما در برخی شهرها همچنان با این معضل روبرو هستیم که امید داریم با همت مسئولان شهری و استانی آن منطقه مشکلات آنها نیز برطرف شود.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم خطاب به نمایندگان دو تیم گفت: با توجه به اینکه ساعت برگزاری مسابقات را طوری تنظیم کرده ایم که حداقل نیمه دوم بازی های پلی آف زیر نور برگزار شود از این رو انتظار می رود که نور ورزشگاه ها بررسی شود تا در روز مسابقه مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

وی با اشاره و انتقاد به قطعی های مکرر برق و توقف بازی در مسابقات گروهی لیگ بیان داشت: از نمایندگان دو باشگاه تقاضا داریم که قبل از مسابقه با اداره برق منطقه مربوطه مکاتباتی انجام داده و اهمیت موضوع را به دوستان مسئول در این اداره انتقال دهند تا با مساعدت و تلاش‌های این دوستان زحمتکش از قطعی برق در روز مسابقه جلوگیری شود تا از این لحاظ نیز مشکلی در حین برگزاری مسابقات نداشته باشیم.

شفیعی راد با انتقاد از حضور افراد متفرقه در جایگاه ورزشگاه ها در حین برگزاری مسابقات بیان داشت: از ورود افراد متفرقه به ورزشگاه و جایگاه ویژه خودداری شود که در غیر اینصورت و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور افراد متفرقه به غیر از مسئولین دو تیم با متخلفین برخورد قاطعی خواهیم داشت. به همین منظور چه در بازی رفت و چه در بازی برگشت بایستی باشگاه میزبان که مسئول برگزاری مسابقه است شرایط امنیتی را با حضور تعداد کافی نیروهای انتظامی تامین کند که جا دارد در خصوص این موضوع باشگاه میزبان هماهنگی های لازم را با نیروی انتظامی انجام دهد.

پس از صحبت‌های مسئول برگزاری مسابقات مراسم قرعه کشی برگزار شد. طبق اعلام مهرداد شفیعی راد دیدار دور رفت روز دوشنبه پانزدهم شهریورماه و دیدار دور برگشت روز یکشنبه بیست و یکم شهریورماه برگزار خواهند شد.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم فوتبال ویستاتوربین میزبان دیدار رفت و تیم شهرداری بندرماهشهر میزبان دور برگشت این مرحله از رقابت ها شد.

*برنامه دور رفت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم:
ویستاتوربین تهران - شهرداری بندرماهشهر - ساعت 19:45 - ورزشگاه غدیر تهران

*برنامه دور برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم:
شهرداری بندرماهشهر - ویستاتوربین تهران - ساعت 19:45 - ورزشگاه شهدای بندرماهشهر