۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

قرارداد سرمربی شهرداری همدان تمدید شد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: قرارداد رضا طلایی‌منش به مدت یک فصل به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور تمدید شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۴
قرارداد سرمربی شهرداری همدان تمدید شد
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ روح‌الله وجدی هویدا با اعلام این خبر اظهار داشت: بعد از برگزاری جلسات متعدد و بررسی شرایط باتوجه به درخشش تیم فوتبال شهرداری همدان و صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور باب مذاکره با سرمربی موفق تیم در فصل گذشته آغاز شد.

وی افزود: خوشبختانه امروز طبق توافقاتی که داشتیم با رضا طلایی‌منش به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان به مدت یک فصل در لیگ دسته اول فوتبال کشور قرارداد امضا شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه سیاست ما در لیگ دسته اول فوتبال کشور استفاده حداکثری از ظرفیت بومی است، گفت: سابقه چندین ساله شهرداری همدان در بحث تیم‌داری در رشته فوتبال نشان می‌دهد که سیاست ما استفاده از حداکثر ظرفیت بومی استان است.

وجدی هویدا خاطرنشان کرد: در چند فصل اخیر صد در صد کادر فنی و کادر اجرایی تیم فوتبال شهرداری همدان بومی بوده‌اند، همچنین بیش از ۸۰ درصد بازیکنان در فصل گذشته و سایر فصول فوتبالی در تیم فوتبال شهرداری بومی استان همدان جذب شده‌اند.

وی با اشاره به روند جذب بازیکن در لیگ دسته اول فوتبال کشور بیان کرد: همچون فصل گذشته کادر فنی و کادر اجرایی ما بومی هستند و تغییری در آن ایجاد نشده همچنین شاکله اصلی تیم فصل گذشته بنا بر نظر کادر فنی حفظ خواهد و چند بازیکن نیز برای تقویت تیم جذب خواهند شد اما همچنان تا جایی که توان استان به ما اجازه دهد بازیکنان بومی استان همدان در هر کجای فوتبال ایران بازی کنند را سعی می‌کنیم جذب کنیم.

وجدی هویدا با اشاره به مباحث مالی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: به دور از هیاهوی میلیاردی تیم‌‎های لیگ دسته اول فوتبال کشور با کمترین مبالغ به دنبال این هستیم تا تیمی شایسته که بتواند از آبروی فوتبال همدان دفاع کند را راهی مسابقات کنیم.