۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

پیام خراسان لیگ دویی شد

نشست خبری تیم فوتبال پیام توس خراسان رضوی شب گذشته در دفتر این باشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ در این نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد هیوا حسین‌زاده مالک، یونس مسعودی مدیرعامل، رضا محمدی رئیس هیات مدیره و محمد بابایی سرمربی حضور داشتند.

اصولی و حساب شده تیمداری خواهیم کرد

یونس مسعودی مدیرعامل تیم فوتبال پیام توس اظهار داشت: از چند ماه قبل با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده کار را آغاز کردیم و سعی کردیم در آرامش اقدامات لازم را انجام دهیم. دو شرکت بزرگ در استان به عنوان حامی مالی تیم انتخاب شدند و تیم با حمایت بخش خصوصی در مسابقات شرکت خواهد کرد.

وی افزود: یک برنامه پنج ساله داریم که طبق آن در سال چهارم به خود کفایی اقتصادی خواهیم رسید. با استفاده از نظرات مشاوران اقتصادی قصد فعالیت جدی در حوزه مارکتینگ را داریم و برای ایجاد ورزشگاه اختصاصی پیام توس تلاش خواهیم کرد.

مسعودی اضافه کرد: امتیاز یک تیم در لیگ دو خریداری شده و تمام اقدامات قانونی برای انتقال امتیاز به مشهد انجام شده است و از این بابت مشکلی نداریم. در چند روز آینده‌ کانون هواداران پیام راه اندازی خواهد شد. هواداران نقش مهمی در برنامه‌های اقتصادی ما دارند.

وی در خصوص پیشکسوتان پیام خراسان گفت: تیم پیام قدمت ۵۵ساله دارد و بعد از انحلال پیام خراسان من به همراه تعدادی از بازیکنان دهه هفتاد باشگاه پیام برای احیای این تیم تلاش کردیم که این تلاش منجر به تاسیس تیم پیام توس شد.

مسعودی عنوان کرد: در سال اول در لیگ دو تثبیت خواهیم شد و امید داریم با ترکیب بومی به لیگ دسته یک صعود کنیم. با برنامه پیش خواهیم رفت و امیدوارم شاهد حضور مستمر پیام در لیگ برتر فوتبال ایران باشیم

سرمربی تیم فوتبال پیام توس مشهد نیز در این نشست خبری گفت: فوتبال خراسان پتانسیل بالایی دارد و می‌توان با استفاده از بازیکنان بومی با یک برنامه ریزی خوب به موفقیت برسیم.

محمد بابایی در نشست خبری تیم فوتبال پیام توس مشهد گفت: از دهم تیرماه کار را آغاز کردیم و به دنبال جذب بازیکنان با استعداد هستیم. مسابقات از آبان ماه شروع می‌شود و می‌خواهیم با قدرت در مسابقات حاضر شویم‌.

وی افزود: طبق برنامه‌ای که داریم باید این روزها در اردو پیش فصل حضور داشتیم اما به دلیل اینکه تعدادی از بازیکنان استان در پلی‌آف لیگ سه حضور دارند مجبور شدیم چند روز بیشتر منتظر باشیم تا بتوانیم از تمام ظرفیت فوتبال استان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیام توس مشهد بیان کرد: به محض اینکه تیم تکمیل شود دو مرحله اردو برگزار خواهیم کرد.

بابایی در خصوص استفاده از بازیکنان غیر بومی گفت: اگر نتوانیم در پستی بازیکنان بومی خوب جذب کنیم به ناچار از بازیکنان غیر بومی استفاده خواهیم کرد، لیک دو پر تنش و فرسایشی است و متاسفانه نظارت خوبی در آن نیست. 
برای دفاع از حیثیت فوتبال خراسان، تلاش مضاعف و کار مضاعف انجام خواهیم داد تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

بابایی افزود: هر مربی دوست دارد در کمترین زمان ممکن به لیگ برتر برسد. ما برنامه پنج ساله داریم و آهسته و پیوسته گام برمی‌داریم. امیدوارم سرنوشت ما مثل سیاه‌جامگان نباشد که بعد از رسیدن به لیگ برتر منحل شد.

بابایی در خصوص کادرفنی تیم فوتبال پیام توس مشهد گفت: جلیل ذوالفقاری، محمد عصار، علی پوررمضان، حسین هوشیار، سید کاظم حسینی، امین قلیچی و نادر رضایی کادرفنی پیام را تشکیل می‌دهند و قرار است در چند روز آینده یک آنالیزور به این مجموعه اضافه شود.