۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
تساوی بدتر از باخت برای توربینی‌ها؛

ویستا در تهران زمین گیر شد

دیدار دور رفت مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته دوم با تساوی یک بر یک به پایان رسید‌.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ دیدار دور رفت مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور طبق زمان بندی سازمان لیگ و قرعه کشی این مرحله امروز دوشنبه 16 شهریورماه از ساعت 19:45 در ورزشگاه غدیر تهران به میزبانی ویستاتوربین برگزار شد.

در این دیدار که در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت ابتدا ویستاتوربینی‌ها‌ در دقیقه 42 بر روی ارسال کرنر از جناح چپ دروازه شهرداری ماهشهر و ضربه سز حامد اکبری پور به گل دست یافتند. در ادامه و پس از گل ویستایی‌ها تلاش شهرداری‌چی‌ها برای گلزنی ثمری نداشت تا اینکه نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم این شهرداری‌چی‌ها بودند که کار را برای به ثمر رساندن گل تساوی هجومی و بهتر و سرتر از حریف پایتخت نشین خود آغاز کردند و با نمایش منطقی حملاتی را روی دروازه ویستاتوربین ترتیب دادند، حملات شهرداری‌چی ها در نهایت در دقیقه 50 بازی جواب داد و سجاد قنواتی کاپیتان شهرداری ماهشهر موفق شد در این دقیقه از مسابقه قفل دروازه ویستاتوربین را باز کند و کار را به تساوی بکشاند. پس از به تساوی کشیده شدن بازی، باز هم این شهرداری‌چی ها بودند که بهتر از حریف ظاهر شده و با کنترل بازی و ضدحملات، حملات متعددی را بر روی دروازه حریف خود ترتیب دادند اما این حملات با بی دقتی مهاجمان این تیم ثمری برای آنها نداشت تا اینکه در نهایت مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

توقف ویستاتوربین پرمهره و آماده در تهران و زمین خودی در شرایطی اتفاق می افتد که این تیم فصل پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشت و با تغییرات متعدد در راس نیمکت تلاش زیادی را برای صعود مستقیم به رقابت های لیگ یک انجام داد اما در نهایت این امر مهم محقق نشد تا پایتخت نشینان راهی پلی آف شوند.

در حالیکه ویستاتوربینی‌ها از شانزدهم تیرماه راهی پلی آف شده و تا شروع مسابقه دور رفت فرصت آماده سازی حدود 2 ماهه داشتند اما در مقابل شهرداری ماهشهر که تمرینات خود را پس از پایان لیگ تعطیل کرده و با رای کمیته استیناف و صعود به پلی آف تمرینات خود را از سر گفتند و تا بازی دور رفت فرصت یک هفته ای برای برگزاری تمرین و آماده سازی داشتند با نهایت استفاده از این فرصت بدست آمده توانستند آمادگی لازم را برای تقابل با ویستاتوربینی که حدود 2 ماه به صورت منظم و مداوم تمرینات خود را برگزار می کرد، کسب کنند و نتیجه ای مطلوب را در تهران و برابر این تیم پرمهره و آماده بدست آورند.

با این نتیجه که برای ماهشهری‌ها نتیجه ایده آلی محسوب می شود شانس ویستانوربینی ها برای صعود به شکل محسوسی کاهش یافت و آنها هفته آینده در گرمای طاقت فرسای بندرماهشهر کار سختی را برای کسب نتیجه لازم خواهند داشت اما در مقابل بندری‌ها که سابقه حضور در رقابت های لیگ یک را در کارنامه دارند در دیدار دور برگشت این فرصت را دارند تا با استفاده از امتیاز میزبانی خود و کسب نتیجه مطلوب در ماهشهر بار دیگر به این رقابت ها صعود کنند.