۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
اختصاصی دی اسپورت به بهانه تولد کاپیتان محبوب فوتبال بانوان

فرهمند، مهندسی که جایگزین ندارد

ستاره فوتبال بانوان همواره یکی از بازیکنانی بوده که به لحاظ فنی و اخلاقی در فوتبال بانوان کشورمان از جایگاه خاصی برخوردار بوده است و نشان داده سطحی بالاتر از لیگ ایران دارد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۴۸۴۳
فرهمند، مهندسی که جایگزین ندارد


به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، الهام فرهمند فوتبالیست محبوب بانوان کشورمان همواره به لحاظ تحصیلی و ورزشی خیلی خوب مراحل ترقی را طی نمود تا امروزه یک چهره موفق از وی داشته باشیم. 

فرهمند ۲۸ساله در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده و می‌توان به جرأت گفت که فنی‌ترین فوتبالیست بانوان کشورمان است که در قامت یک کاپیتان با اقتدار همیشه نقشی کلیدی داشته و سال‌ها در باشگاه بزرگ سپاهان خوش درخشید و حتی جدایی او بر خلاف میلی باطنی‌اش از تیم محبوبش باعث شد همیشه جای خالی او در تیم اصفهانی حس شود و هیچ بازیکنی در حد و قامت او در سپاهان نتوانست عرض اندام کند. 

همسر حسین پاپی بازیکن با اخلاق باشگاه سپاهان و فوتبال کشورمان چه در زمین مسابقه و چه بیرون از رقابت فوتبالی همیشه یک الگویی ایده آل برای بانوان فوتبالیست کشورمان محسوب می‌شود تا چهره‌ای محبوب به لحاظ فنی و اخلاقی باشد. 

توان بالای فنی و بازیخوانی فوق العاده این بازیکن با آن کاشته‌های دیدنی‌اش باعث شده تا القابی همچون دیوید بکام ایران و مهندس فوتبال بانوان به این بازیکن داده شود که اغراق نیست بگوییم فراتر از فوتبال ایران است و جای خالی‌اش همیشه در یک تیم به وضوح مشخص است و امروز تیم ملی ما نیاز مبرمی به بازیکنی مثل الهام فرهمند دارد.

الهام فوتبال بانوان کشورمان امروز یک تولد خاص را جشن گرفت چرا که حضور فرزندش در اولین سال تولدش گرمای خاصی به این جشن سه نفره بخشید و ما در این جشن مبارک خود را سهمیم می‌کنیم و برای مهندس فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت بیشتر همراه با سلامتی می‌کنیم.