۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

تکمیل اسامی 18 تیم فصل جدید لیگ یک

اسامی 18 تیم حاضر در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک باشگاه های کشور مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ فصل فوتبالی در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور شب گذشته با برگزاری دیدار دور برگشت مرحله پلی آف این رقابت‌ها به پایان رسید. که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله پلی آف تیم فوتبال ویستاتوربین تهران موفق شد علارغم تساوی پرگل 3 بر سه برابر حریف خوزستانی خود به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف به رقابت های فصل جدید لیگ یک باشگاه های کشور صعود کرد.

با مشخص شدن سومین تیم صعود کننده به رقابت‌های فصل آینده لیگ یک؛ اسامی 18 تیم حاضر در فصل جدید این رقابت‌‌ها نیز تکمیل و مشخص شد.

12 تیم‌ آرمان گهرسیرجان، مس کرمان، استقلال خوزستان، شهرداری آستارا، خیبر خرم آباد، استقلال ملاثانی، قشقایی شیراز، ملوان بندرانزلی، خوشه طلایی ساوه، رایکا بابل، پارس جنوبی جم، شاهین شهرداری بوشهر و بادران تهران فصل گذشته توانستند سهمیه‌های خود را حفظ کرده تا در فصل جدید رقابت‌ها نیز حاضر شوند.

2 تیم ماشین سازی تبریز و سایپا تهران با سقوط از لیگ برتر به لیگ یک در فصل جدید حضور خواهند داشت.

و در نهایت 3 تیم شهرداری همدان، مس شهربابک و ویستاتوربین تهران به عنوان تیم‌های صعود کننده از رقابت‌های لیگ دسته دوم میهمانان جدید رقابت‌های لیگ یک خواهند بود.

البته در این میان تیم بادران امتیاز خود را به باشگاه شمس آذر قزوین واگذار کرده و چند تیم دیگر نیز امتیازات خود را برای واگذاری به فروش گذاشته‌اند.