۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کفش‌ طلا بر پای مهاجم نفت ایرانیان؛

رسمی؛ آقای گلی مرادی به همراه یک رکورد و عنوان!

مهاجم تیم فوتبال نفت ایرانیان تهران رسما کفش طلای رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور را از آن خود کرد.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ فصل فوتبالی در رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدارهای رفت و برگشت مرحله پلی آف نهایی هفته گذشته رسما به پایان رسید.

در پایان رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را نیز مشخص و از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ معرفی شد.

امیرحسین فراهانی مسئول لیگ دسته سوم سازمان لیگ در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت در این خصوص اظهار داشت: عیسی مرادی بازیکن نفت ایرانیان با به ثمر رساندن 17 گل عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور را کسب کرد.

فراهانی افزود: در رده های جدول گلزنان نیز مهدی حبیبی بازیکن کیان اراک با 14 گل و سعادت براتی با به ثمر رساندن 12‌گل در رده های دوم و سوم جدول گلزنان قرار گرفتند.

در کسب عنوان آقای گلی عیسی مرادی در رقابت های لیگ سه می توان به این نکته مهم و جالب توجه اشاره کرد که تعداد گل‌های او با تعداد گل‌های آقای گل لیگ دسته اول به یک میزان بوده، این در شرایطی است که مسابقات لیگ یک در 34 هفته اما مرحله نهایی لیگ دسته سوم در 18 هفته برگزار می گردد! که این می تواند یک رکورد برای مهاجم نفت ایرانیان محسوب شود.

آقای گلی مرادی علاوه بر یک رکورد با یک عنوان نیز همراه بوده او موفق شد با به ثمر رساندن 17 گل و بیشترین تعداد گل در بین مهاجمان لیگ سه عنوان برترین مهاجم گلزن لیگ سه را از آن خود کند.

برترین مهاجم گلزن لیگ سه فصل گذشته علاوه بر اینکه موفق شد 17 گل به ثمر برساند توانست 5 پاس به هم تیمی هایش به ارمغان بیاورد و 3 پنالتی نیز برای تیمش بگیرد.

جدول گلزنان لیگ دسته سوم:

17گل:
نفت ایرانیان: عیسی مرادی

14گل:
کیان اراک: مهدی حبیبی

12گل:
ون پارس نقش جهان: سعادت براتی
ترند های روز