۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
از رییس فدراسیون به سبب نگاه برابر و پرواز اختصاصی سپاسگزارم

ایراندوست: برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان می گوید بازیکنان نسبت به 4 ماه گذشته چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ تاکتیکی خیلی تغییر کرده اند.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۴۹۰۵
ایراندوست: برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم ایراندوست در حاشیه تمرین امروز ضمن تشکر و حمایت از این تیم از رییس فدراسیون گفت: با توجه به شرایط سختی که اکنون حاکم است و به دلیل پاندومی کرونا اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان به صورت منظم و مدون در حال برگزاری است. از رییس فدراسیون به سبب نگاه برابر و پرواز اختصاصی سپاسگزارم.

وی در ادامه اضافه کرد: با ده اردوی آماده سازی و دو اردوی انتخابی عازم مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا 2022 هند می شویم. تقریبا نزدیک به 80 روز در اردو بودیم. همچنین دو اردوی برون مروزی در بلاروس و ازبکستان داشتیم.جا دارد از شهره موسوی، رئیس کمیته امور بانوان نیز بخاطر حمایت های شان از این تیم تشکر کنم. آنچه مسلم است بازیکنان نسبت به 4 ماه گذشته چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ تاکتیکی خیلی تغییر کرده اند. 

سرمربی تیم ملی در ادامه با اشاره به شناخت حریفان گفت: تیم های اردن و بنگلادش را برای بچه ها خوب آنالیز کرده ایم. با توجه به اینکه تیم اردن در جام عربی قهرمان شده است و از روحیه بالایی برخوردار است، اما بچه های ما هم با هم یکدل و متحد شدند که برای اولین کار بزرگی را انجام دهند و نماینده شایسته برای کشورمان باشند. برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم. با توجه به امکانات و نگاهی که فدراسیون به بانوان دارد، بدون تردید تلاش می کنیم تا بتوانیم جواب محبت‌های فدراسیون و نگاه برابری که هیچ چیزی برای تیم ملی فوتبال زنان کم نگذاشتند را با صعودمان بدهیم.

ترند های روز