۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
امید داشتم به لیگ دو صعود می کنیم؛

مرادی: مدیون مدیران و سرمربی باشگاه هستم

آقای گل لیگ دسته سوم می گوید کسب این عنوان مهم را مدیون مدیران باشگاه نفت ایرانیان و سرمربی این تیم است.
کد خبر: ۱۱۴۹۲۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ عیسی مرادی آقای گل لیگ دسته سوم در خصوص کسب عنوان آقای این رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: ابتدا جا دارد از باشگاه نفت ایرانیان، کادر مجرب و بادانش این باشگاه و در راس کادر مهدی محمدی سرمربی تیم تشکر کنم که از زحمات زیادی برای من و سایر بازیکنان کشیدند موفقیتم را مدیون این عزیران هستم. بابت کسب عنوان آقای گلی خیلی خوشحال هستم امیدوارم همین عنوان را در لیگ‌های بالاتر نیز کسب کرده و تکرار کنم. من دو فصل پیش هم برای کسب عنوان آقای گلی زحمات زیادی کشیدم اما محقق نشد.

مرادی در خصوص اینکه تعداد گل‌های به ثمر رسانده‌اش در لیگ سه با تعداد گل آقای گل لیگ یک، یکسان است گفت: خدارو شکر مسابقات لیگ دسته سوم امسال از کیفیت خوبی برخوردار بود و اکثر بازیکنان شاغل در این لیگ نیز از لحاظ فنی کیفیت بالایی داشتند. لطف خدا شامل حالم شد و توانستم تعداد گل هایم را با تعداد گل آقای گل لیگ یک یکسان کنم که این موضوع نشان می دهد لیگ سه از کیفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است.

وی در واکنش به این موضوع که علارغم اینکه تیمش تا هفته های پایانی جزو مدعیان صعود بود اما در نهایت نتوانست به لیگ دو صعود کند گفت: تیم ما امسال تیم خوب، منسجم و یکدستی بود ما فصل گذشته هم فقط به دلیل اختلاف یک امتیاز نتوانستیم به دور بعدی لیگ سه صعود کنیم‌. امسال هم با تلاش مدیرعامل باشگاه امتیاز مرحله دوم برای باشگاه خریداری شد و باشگاه تیم خوبی را هم روانه مسابقات کرد اما با وجود اینکه خودم شخصا این امید را داشتم که به لیگ دو صعود خواهیم کرد ولی متاسفانه این امر محقق نشد.

مرادی ادامه داد: در بازی هفته پایانی برابر شهرداری فومن تعدادی از بازیکنان اصلی را در اختیار نداشتیم و خود من هم به دلیل محرومیت نتوانستم تیم را همراهی کنم‌. علاوه بر این در دقایق پایانی یک پنالتی که بهتر است کارشناسان در خصوص آن نظر بدهند برای حریف‌مان گرفتند که با گل شدن آن بازی مساوی شد و در نهایت ما نتوانستیم صعود کنیم.

آقای گل لیگ دسته سوم در پاسخ به این سوال که نظرش در خصوص نحوه برگزاری مسابقات چیست اظهار کرد: جا دارد از آقای فراهانی مسئول لیگ دسته سوم سازمان لیگ تشکر کنم که علارغم حاکم بودن شرایط خاص کرونایی با مدیریت صحیح خود مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار کردند. و مهم تر با پیگیری هایی که ایشان داشتند کمیته داوران نیز از داورهای باتجربه تر در مسابقات استفاده کرد.