۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
اختصاصی دی اسپورت

حرفه ای ترین تیم ایران بسته شد/ نگاه تیزبین شهرداری چی‌ها به دو جام

تیم فوتبال شهرداری سیرجان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر تیمش را برای فصل جدید آماده کرد تا از این حیث از تیم‌های پیشتاز برای آماده‌سازی در لیگ برتر بانوان باشد.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۴۹۲۹
حرفه ای ترین تیم ایران بسته شد/ نگاه تیزبین شهرداری چی‌ها به دو جام

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، شهرداری سیرجان که در سال‌های اخیر رو به جوانگرایی آورده و سعی دارد از جذب بازیکنان اسمی و گران قیمت خودداری کند، با یک رویه مناسب به جای هزینه‌های هنگفت در سطح بزرگسالان، به بازیکن‌سازی و توجه به تیم‌های پایه رو آورده به طوری که هر سال بیشتر نیازهایش را از تیم‌های پایه خود تامین می‌کند و نیاز کمی به خرید نفر از تیم‌های دیگر دارد.

مدیریت صحیح و حرفه‌ای باشگاه شهرداری سیرجان دستاوردهای خوبی برای این باشگاه در بر داشته تا امروزه شاهد این باشیم که این تیم از قطب‌های بلامنازع لیگ برتر بانوان محسوب می‌شود و نظم و نشکلات حرفه‌ای در این تیم حرف اول را می‌زند.

شهرداری چی‌ها پس از جذب فاطمه مخدومی بازیکن وچان کردستان و تیم ملی، فاطمه سرور زاده، زینب عباسپور و مریم سلیمان‌پور (سه بازیکن تیم ملی جوانان) و فهیمه ارزانی حالا شاکله سال قبل خود را نیز حفظ کردند.

ملیکا متولی، فاطمه امینه برازجانی، عارفه سید کاظمی، مهدیه آمیغی، فریمهر خضری، رقیه جلال نسب، سهیلا نظام آبادی، مریم سروری، ستایش شیرازی، زهرا علیزاده نفراتی بودند که قراردادشان تمدید شده است.

افسانه چترنور، شبنم بهشت، حدیث بساط شیر، ساناز اباذر نژاد، زهره عرفانی، هستی فروزنده، فاطمه ستوده، دیبا سیوندی، مهناز عزت آبادی، مهشید شهسواری، فرزانه خباز، حدیث رفعتی دیگر نفراتی هستند که با باشگاه شهرداری قرارداد دارند و یا قراردادشان تمدید شده است و همچنین ندا رضاپور و نازنین صالحی دو بازیکنی هستند که از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شده‌اند قرار دادشان تمدید شد.

شهرداری چی‌ها با حفظ کادر فنی خود و با مریم جهان نجاتی، مستوره یزدانی، فاطمه ایران شمس، طیبه گلابی، سحر یوسفی و محبوبه شاهمردای به استقبال رقابت‌های پیش روی خواهند رفت.

حرفه ای ترین تیم ایران بسته شد/ نگاه تیزبین شهرداری چی‌ها به دو جام

تیم فوتبال شهرداری سیرجان قهرمان لیگ برتر سال ۱۳۹۹ فوتبال بانوان ایران، برای شرکت در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در حالی خود را آماده می‌کند که شاگردان جهان نجاتی باید با تیم‌هایی از کشورهای اردن، هند و ازبکستان به رقابت بپردازند.

تورنمنتی که دومین سال برگزاری آن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده و برای نخستین بار نماینده‌ای از ایران قرار است در آن شرکت کند و مریم جهانجاتی می‌خواهد در اولین سال شگفتی ساز باشد و قطعاً پتانسیل بالای این مربی و بازیکنانش این امر دور از دسترس نیست و حالا او تمرکزش را روی آماده‌سازی بازیکنانش گذاشته تا بهترین عملکرد را داشته باشد.