۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
به ما گفته‌اند مالک امتیاز تیم ملاثانی علیزاده است؛

طالقانی: تا مالک نگوید ما قراردادی را ثبت نمی کنیم

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان می گوید به این هیئت اعلام کرده اند مالک قانونی امتیاز لیگ یکی تیم استقلال ملاثانی مهدی علیزاده است.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۳
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در خصوص آخرین وضعیت مالکیت امتیاز تیم فوتبال استقلال ملاثانی و ادعای مالک باشگاه آبی پوشان خوزستان مبنی بر حضور این باشگاه در رقابت های فصل جدید لیگ یک در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: آقای علیزاده ابتدا باید باشگاهی که می خواهد امتیاز را با آن باشگاه انتقال دهد مشخص کند تا باشگاه مورد نظر ایشان مشخص نشود و آن باشگاه از نظر کمیسیون ماده پنج اداره ورزش و جوانان استان خوزستان تایید نگردد مالکیت این امتیاز نمی تواند در باشگاهی که به تایید کمیسیون ماده پنج نرسیده قرار بگیرد.

طالقانی ادامه داد: ما می توانیم به ایشان مالک بگوییم اما ما مالک فردی در مسابقات نداریم باید یک امتیاز در اختیار باشگاهی که تربیت بدنی استان مربوطه آن باشگاه را تایید کرده قرار بگیرد تا آن باشگاه بتواند وارد مسابقات بشود. بعد از ثبت باشگاه جدید و تایید آن در اداره ورزش و جوانان ما می توانیم بگوییم اسم این تیم به نام دیگری تغییر کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان افزود: تا این اقدامات انجام نگیرد اسم این امتیاز و تیم کما فی السابق استقلال ملاثانی خواهد بود. اما باید به این نکته مهم توجه کرد، از آنجایی که به ما اعلام کرده اند مالک قانونی این امتیاز آقای مهدی علیزاده است تا زمانی که ایشان به ما اعلام نکند و رضایت نداشته باشد ما نمی توانیم قرارداد بازیکنی را در هیئت فوتبال به ثبت برسانیم.

ایشان در خصوص آخرین وضعیت استقلال خوزستان و اینکه آیا امتیاز این تیم هم از استان خوزستان خارج خواهد شد یا خیر بیان داشت: به هیچ عنوان در خصوص اینکه امتیاز تیم استقلال خوزستان از استان خارج شود رضایت ندارم و نمی گذارم چنین اتفاقی بیفتد. آقایانی که با یک سری افراد می نشیند و مذاکره و معامله می کنند بدانند که خروجی این امتیاز از استان صادر نخواهد شد.

طالقانی اضافه کرد: به جای اینکه در خصوص این مسئله فرافکنی کنند برنامه ریزی درستی انجام دهند. از سال های اخیر استقلال خوزستان جایگزین استقلال اهواز شده و به همین دلیل مهم مسئولان گروه صنایع ملی ایران بایستی مسئولیت های اجتماعی خود را انجام دهند.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان ادامه داد: این نمی شود که شرکت‌های زیادی در کشور برای تیمداری و ورزش استان‌شان پول‌های هنگفتی هزینه کنند ما که استان‌مان ورزش و فوتبال خیز است و تیم‌های‌مان برای ورود به به رقابت های لیگ یک و برتر با شرایط سختی مواجه هستند، شرکت این چنینی نخواهد تیمداری کند و از تیمی حمایت و پشتیبانی کند. انتظارمان از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس این است که آقایان مسئول را مجاب به تیمداری کنند.

وی ادامه داد: حق استان خوزستان و شهر اهواز است که بتواند برای خوشحالی مردم از این شرایط استفاده کند. ما بدنبال پر کردن اوقات فراغت مردم‌مان هستیم و از مسئولانی چون استاندار و سایر مسئولان انتظار داریم که به این مسئله ورود کنند تا این آقایان مسئول را که در استان کار می کنند را مجاب به حمایت و پشتیبانی از تیم استقلال خوزستان کنند.

طالقانی در‌ پاسخ به این پرسش که آیا اطلاعی از آخرین وضعیت تیم استقلال خوزستان دارد یا خیر گفت: اطلاعی از آخرین وضعیت تیم ندارم. من زمانی می توانم به مسئله ای ورود کنم که آن مسئله مربوط به من است. نه ما و نه اداره کل ورزش و جوانان با خروج امتیاز استقلال خوزستان از استان موافق نیستیم. اگر یکی از دو نهاد موافق و دیگری مخالف باشد باز هم ایم مهم صورت نمی گیرد.

وی در پایان افزود: معمولا در این مواقع هم نگاه اداره ورزش و جوانان به نظر هیئت فوتبال است و خودشان نیز از فرمانداری و نهادهای مربوطه برای خروج امتیاز استعلام می گیرند تا حق شهرستان و استان پایمال نشود.
ترند های روز