۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
اختصاصی دی اسپورت

تخریب تیم ملی بانوان با چه هدفی!!!

یاداشتی از: محمد زائری/ تیم ملی در حالی تا چند روز آینده باید به مصاف حریفان آسیایی خود برود که این روزها حواشی دور بر این تیم زیاد است که می‌تواند تا حدودی تمرکز ملی‌پوشان را بهم بزند.
نویسنده : محمد زائری
کد خبر: ۱۱۴۹۵۶
تخریب تیم ملی بانوان با چه هدفی!

به گزارش دی اسپورت، سرویس فوتبال بانوان، تیم ملی فوتبال بانوان در برهه‌ای حساس برای برگزاری دیدارهای مقدماتی در قاره آسیا می‌بایست چند روز دیگر به مصاف حریفان خود برود تا برای اولین بار با صعود به مرحله بعد شگفتی ساز شود که این دور از دسترس نیست و کمی نیاز به حمایت دارد. 

فدراسیون فوتبال برای اولین بار در اقدامی زیبا و تحسین برانگیز همه نوع همکاری را با بانوان فوتبالیست کشورمان انجام داد تا آن‌ها با روحیه و انگیزه خاصی به جنگ حریفان سرسخت خود بروند. 

پرواز اختصاصی، امکانات سخت افزاری جهت تمرین ملی‌پوشان و تهیه البسه شیک از جمله امکاناتی بود که فدراسیون عزیزی خادم در اختیار یاران مریم ایراندوست قرار داد که باز هم بانوان ما، مستحق بهترین‌ها هستند ولی در گام نخست کار فدراسیون‌نشین‌ها جای تقدیر دارد. 

اقداماتی که باعث شد به ذوق اهالی فوتبال و هواداران این رشته ورزشی حسابی خوش بیاد و ابراز تشکر از فدراسیون فوتبال و خانم شهره موسوی را در بر داشته باشد. 

اما در این برهه حساسی که تیم ملی نیاز به آرامش و روحیه بالا برای مصاف با حریفان دارد یک سایت و یا یک نماینده مجلس به البسه ملی‌پوشان فوتبال بانوان ایراد می‌گیرد و بدون در نظر گرفتن شرایط حساس ملی‌پوشان به انتقاد از فدراسیون فوتبال و حتی توضیح در این خصوص می‌پردازد. 

تخریب تیم ملی بانوان با چه هدفی!

حال چرا در موقعی که تیم ملی از رنگیک فیفا حذف شد کسی به حمایت برنخواست و حالا برای خودنمایی و نشان دادن خود به این موضوع بی‌اهمیت پرداخته‌اند در حالی که نماینده مردم در مجلس به جای حل مشکلات فراوان مردم استان و شهرش حالا از البسه بانوان فوتبالیست انتقاد می‌کند. 

خبرگزاری محترم و نماینده محترم مجلس، در این زمان جای انتقاد نیست و کاش بدانیم که کی و چه مواقع باید انتقاد کنیم و تیم ملی ما در حال حاضر بیش از هر زمانی نیاز به حمایت دارند تا ایراندوست و تیمش تاریخ‌سازی کنند. 

ولی با تجربه و پختگی که از مریم ایراندوست و کادر فنی‌اش سراغ داریم قطعاً آن‌ها در حال حاضر تمام تمرکز ملی‌پوشان سرافراز کشورمان روی بازیهای پیش رو خواهند گذاشت و اجازه نخواهند داد حواشی تمرکز این تیم را بهم بزند.

ترند های روز