۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
بدهی ارزی به بازیکنان و مربیان خارجی نداریم؛

پژمان نوری: در جهت هدف‌گذاری هیات مدیره گام بر می‌داریم

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی می گوید جلسات منظمی را با آقایان اشکان پوررشید و مازیار زارع برگزار کردیم تا بتوانیم بدون فوت وقت در جهت هدفگذاری این فصل هیات مدیره گام برداریم. 
کد خبر: ۱۱۵۰۱۲
پژمان نوری: در جهت هدف‌گذاری هیات مدیره گام بر می‌داریم
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ پژمان نوری در خصوص روند آماده سازی تیم بزرگسالان ملوان گفت: پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی باشگاه و تعیین تکلیف مدیرعامل و سرمربی از سوی مجمع محترم، جلسات منظمی را با آقایان پوررشید و زارع برگزار کردیم تا بتوانیم بدون فوت وقت در جهت هدفگذاری این فصل هیات مدیره گام برداریم. در این راستا با نظر آقای زارع یک دستیار و یک مربی بدنساز با تجربه را به کادر فنی مان اضافه کردیم و با یک گروه آنالیز حرفه ای قرارداد همکاری امضا کردیم.

نوری ادامه داد: در مبحث جذب بازیکن نیز با وجود افزایش غیر متعارف دستمزد بازیکنان در این فصل، با تکیه بر حمایت های بی نظیر آقای مهندس پوررشید، همزمان کار تمدید قرارداد و مذاکره با بازیکنان مد نظر سرمربی مان را به پیش بردیم. ضمن این که معتقدم تاکنون به دور از هیجان و با آرامش توانسته ایم بازیکنان بسیار خوب و توانمندی را جذب کنیم، مذاکره با دو بازیکن دیگر نیز در مرحله پایانی و عقد قرارداد می باشد. جا دارد همینجا اضافه کنم که آقایان مهدی هاشمی نژاد و محمدرضا محرمی از محصولات آینده دار آکادمی ملوان با ما قرارداد دارند و هر باشگاهی که قصد به خدمت گرفتن آنان را دارد برای جلوگیری از مشکلات حقوقی و انضباطی برای بازیکن و باشگاه مقصد باید با ما وارد مذاکره شود.

مدیرعامل باشگاه ملوان ضمن مطلوب دانستن شرایط تیم بزرگسالان ملوان، افزود: تمرینات خوب و منظمی را پشت سر می گذاریم و به زودی یک اردوی تدارکاتی در تهران خواهیم داشت اما پیش از شروع مسابقات باید پنجره نقل و انتقالات باشگاه را باز کنیم: در حال حاضر بابت شکایت بازیکنان و مربیان سابق که از کمیته های وضعیت و انضباطی فدراسیون حکم گرفته اند و همچنین جریمه فیفا که از حدود ده سال پیش باقی مانده است، مبلغی در حدود بیست و پنج هزار فرانک سوییس، به فدراسیون بدهی داریم. همانطور که پیش تر اعلام کردیم باشگاه هیچ بدهی ارزی به بازیکنان و مربیان خارجی نداشته و به صورت کامل این بدهی ها را پرداخت کرده است و مبالغ باقیمانده مربوط به جرایم و هزینه های دادرسی است که بابت شکایات مختلف در فیفا ، باشگاه متحمل به پرداخت آن است.

وی اضافه کرد: مراحل مرمت و بازسازی زمین چمن و رختکن های ورزشگاه تختی نیز پس از سالها به لطف مهندس پوررشید در دست اقدام است و امیدوارم با تلاش تمامی مجموعه باشگاه، بتوانیم در پایان فصل زحمات ایشان را به شکلی مطلوب پاسخ دهیم.
ترند های روز