۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
نمی‌توانم بگویم خوبم یا مصدومیتم جدی است؛

رستمی: رباطم دچار پارگی نشده است

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می گوید رباط صلیبی‌ام دچار پارگی نشده و وضعیت نهایی مصدومیت‌ام 10 روز آینده مشخص می شود.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ دهم شهریورماه سال جاری بود که محمد رستمی هافبک فصل گذشته بادران طی امضای قراردادی رسمی به تیم سابقش ملوان بازگشت، تا در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک پیراهن باشگاهی را برتن کند که خودش جزو محصولات این باشگاه قدیمی و ریشه دار محسوب می شود و فوتبال خود را از دوران کودکی در این تیم آغاز کرده است.

رستمی که فصل گذشته نتوانست با تیم بادران به رقابت های لیگ برتر صعود کند، با آرزوی تکمیل کار نیمه تمام خود در تیم ملوان پای ورقه قراردادش با این باشگاه را به امضاء رساند اما از روی بد روزگار مصدومیتی که از فصل گذشته با آن گریبانگیر شده بود پس از پیوستن به ملوان و شرکت در تمرینات این تیم حادتر شد تا ادامه فعالیت وی در جمع قوهای سپیدانزلی در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

پس از حاد شدن مصدومیت رستمی طی روزهای گذشته خبری در این خصوص منتشر و اعلام شد که احتمال دارد وی به دلیل مصدومیت نتواند به فعالیت خود در تیم ملوان ادامه دهد و شاید همین امر سبب شود تا وی قراردادش را با ملوان فسخ و از این تیم جدا شود.

همین موضوع بهانه ای شد تا به سراغ هافبک جدید ملوان برویم و آخرین وضعیت این بازیکن را از زبان خودش جویا شویم. رستمی در خصوص مصدومیتش به خبرنگار دی اسپورت می گوید: واقعیت این است که با مصدومیتی مواجه شده‌ام اما شرایطم به گونه ای است که باید به مدت دو هفته فیزیوتراپی کنم و بعد تمریناتم را شروع کنم بعد از شروع تمریناتم اگر دیدم شرایطم مناسب است که ادامه می دهم و حتی با این شرایط می توانم به تمرینات گروهی هم اضافه شوم اما اگر ببینم شرایط مناسب و مهیا نیست احتمال دارد مصدومیتم به عمل جراحی هم بکشد.

رستمی در خصوص اینکه مصدومیتش از کدام ناحیه است گفت: مصدومیتم از ناحیه رباط صلیبی است اما اینکه بگویم صد در صد پاره شده است و کارش به عمل جراحی می کشد نه رباطم پارگی ندارد و همه چیز به 10 روز آینده بستگی دارد که پس از فیزیوتراپی، تمریناتم را شروع کنم و ببینم شرایط برای ادامه کار مهیا است یا خیر. اگر مصدومیتم جدی باشد باید فکر دیگری بکنم علی ایحال الان به صراحت نمی توانم بگویم خوبم یا مصدومیت صد در صد دارم.

هافبک ملوان در پاسخ به این پرسش که نظر پزشک معالج در خصوص مصدومیتش چیست بیان کرد: نظر پزشک تیم مثل نظر خودم است. نظر ایشان هم این است ابتدا به کارهای فیزیوتراپی بپردازم و بعد کار با وزنه را شروع کرده و پس از آن شرایط را بسنجیم و ببینیم وضعیت برای ادامه کار مطلوب یا نامطلوب است.

رستمی در خصوص بازگشتش به تیم سابق و دوران کودکی‌اش که با مصدومیت نیز همراه بود اظهار داشت: من فوتبال را از کودکی از باشگاه ملوان شروع کردم و تا بزرگسالان به مدت 7 سال در خدمت این باشگاه بزرگ و ریشه دار بودم. پس از چند سال دوری امسال شرایط مهیا بود که به تیمم سابقم برگردم و از این بابت نیز خیلی خوشحالم‌. امسال انگیزه‌ام بسیار زیاد است که بتوانم بهترین عملکرد را در زمبن مسابقه داشته باشم. بازگشت به ملوان و پوشیدن مجدد پیراهن مقدس این تیم اتفاق مثبتی است که برایم رخ می دهد. انشاء الله شرایط مصدومیتم طوری نباشد که کارم به جراحی بکشد تا بتوانم امسال در خدمت تیم ملوان باشم.

هافبک ملوان در خصوص شرایط امسال تیم ملوان نیز بیان داشت: خدارو شکر امسال از لحاظ مدیریتی و فنی باشگاه ملوان شرایط بسیار خوبی را دارد. کلیه عوامل باشگاه مصمم هستند که ملوان در فصل جدید جزو یکی از گزینه های صعود به لیگ برتر باشد. باشگاه بازیکنان باکیفیتی را جذب کرده که در کنار این بازیکنان از بازیکنان خوب رده جوانان و امیدهای خود نیز بهره می برد. مهم تر از آن بازیکنان به خوبی می دانند که باشگاه و هواداران از آنها چه چیزی می خواهند. صبر هواداران لبریز شده که امیدوارم امسال شرایط به گونه ای رقم بخورد که بتوانیم به رقابت های لیگ برتر صعود کنیم. لیاقت ملوان حضور در لیگ برتر است و همه ساله جایگاه خالی او در این رقابت‌ها به چشم می خورد.
ترند های روز