۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
دل کندن از ملوان و شهر انزلی برایم سخت بود؛

زحمتکش: رقابت با ملوان چالش جدیدی برایم است

مدافع تیم فوتبال مس کرمان می گوید هدف همه بازیکنان از زمان شروع تمرینات شکستن طلسم صعود مس است ما تمام تلاش‌مان را می کنیم تا به امید خدا در آخر فصل تیم مس را به لیگ برتر برسانیم و دل مردم کرمان را شاد کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ مهیار زحمتکش مدافع و کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که از محصولات این باشگاه قدیمی و ریشه دار محسوب می شود و فوتبال خود را از دوران کودکی در تیم های رده پایه باشگاه ملوان آغاز کرده است پس از سال‌ها عضویت در این تیم امسال ترجیح داد از جمع قوهای سپید جدا شده و به تیم مس کرمان بپیوندند. اتفاقی که سبب شد برای هواداران ملوان شوک بزرگی وارد شود.

جدایی شوکه کننده و به یکباره کاپیتان ملوان از این تیم بهانه‌ای شد تا به سراغ او برویم و دلایل جدایی‌اش را از زبان خودش جویا شویم. زحمتکش در این خصوص به خبرنگار دی اسپورت گفت: ملوان باشگاهی است که من فوتبالم را از دوران کودکی در آن آغاز کردم و پله به پله راه ترقی را پیموده و به تیم بزرگسالان رسیدم. بازی کردن در تیم بزرگ و ریشه داری مثل ملوان برای بسیاری از بازیکنان افتخار است که خدا را شکر این افتخار نصیب من شد که پیراهن مقدس ملوان را بر تن کنم.

زحمتکش ادامه داد: خلاصه دل کندن از ملوان و شهر انزلی برایم سخت بود ولی شرایط به گونه ای رقم خورد که مجبور شدم از ملوان جدا شوم.

کاپیتان ملوان بندرانزلی در پاسخ به این پرسش که چه شد تصمیم بر جدایی از ملوان گرفت بیان داشت: ابتدا جا دارد از آقایان پژمان نوری، مازیار زارع و اشکان پور رشید تشکر کنم چرا که این عزیزان اولین نفر برای تمدید قرارداد با من صحبت کردند. قبل از اینکه صحبتی با هم انجام به کرونا مبتلا شدم و نتوانستم زیاد در مورد امسال صحبت کنیم. بعد از اینکه بیماریم بهبود یافت جلسه‌ای با آقایان پژمان نوری و مازیار زارع برگزار کردم که شرایطم را به خوبی درک کردند و در نهایت به این توافق رسیدیم که به صورت دوستانه به همکاری‌مان پایان دهیم.

زحمتکش در واکنش به این موضوع که جدایی وی از ملوان و پیوستنش به مس شوک بزرگی برای هواداران این تیم بود گفت: من در حال حاضر اگر اسم نسبی در فوتبال پیدا کردم از همین هواداران ملوان بود آنها به من خیلی لطف داشتند و همیشه کمک حالم بوده و در شرایط سخت پشتوانه من بودند. خودشان به خوبی می دانند که هر وقت برای ملوان بازی کردم هر چه در توان داشتم گذاشتم و وجدانم از این بابت راحت است که برای این تیم و هوادارانش کم نگذاشته ام اگر هم کم و کاستی وجود داشت دیگر سطح و توان من همان قدر بود.

وی در خصوص اینکه چه شد پیشنهاد مس را پذیرفته و به این تیم پیوستی بیان کرد: با صحبت‌هایی که آقای حسین خانی با من انجام دادند و اینکه دیدم مس تیم ریشه دار و قدرتمندی است و همیشه در جمع مدعیان صعود قرار گرفته پیشنهاد این تیم را قبول کردم تا در اولین سال خروج از ملوان در تیم مس بازی کنم و انشاء الله بتوانیم با کمک هواداران، بازیکنان و هواداران مس به لیگ برتر صعود کنیم.

مدافع مس کرمان در پاسخ به این پرسش که رقیب شدن با تیم ملوان چه حسی دارد اظهار داشت: رقیب شدن با تیم دوران کودکی و سابق یک حس جالب داشته و چالش جدیدی است. در تیمی عضویت پیدا کردم که با تیم ملوان برای صعود به لیگ برتر رقابت داشته و خواهد داشت که مطمئنا این موضوع حس قشنگی خواهد داشت تا الان همچین شرایطی را تجربه نکردم ولی امیدوارم هر دو تیم در فصل جدید موفق باشند.

زحمتکش در واکنش به این موضوع که گفته می شود او به خاطر مسائل مالی مس را به ملوان ترجیح داده است، گفت: آنهایی که در این مورد که من به خاطر مسائل مالی از ملوان جدا شدم صحبت می کنند به خوبی می دانند من در آن سال‌هایی که در این تیم بازی می کردم مسائل مالی برایم مطرح نبود و آقایان نوری و زارع می توانند در این مورد شهادت دهند. من همیشه با کمترین مبلغ با ملوان قرارداد امضاء کردم اصلا مسائل مالی برایم ملاک نبود.

وی اضافه کرد: می توانم به طور جد و به صراحت بگویم که در تیم مس خبری از رقم‌های میلیاردی نیست. دلیل جدایی من مربوط به مسائل مالی نیست و بیشتر به مسائل دیگری ارتباط دارد.

مدافع جدید تیم فوتبال مس کرمان در خصوص اینکه شرایط تیم مس را تا بدین لحظه چطور ارزیابی می کند اظهار کرد: بازیکنانی که جذب شده همگی بازیکنان خوبی هستند ما در دوران بدنسازی هستیم و از روز گذشته اردوی آماده سازی خودمان در کردان کرج برپا کردیم که سه بازی دوستانه نیز در دستور کارمان خواهد بود. اگر بازیکنان هم از لحاظ بدنی و هماهنگی، آماده شوند انشاء الله یک تیم خوبی را روانه مسابقات می کنیم تا بتوانیم به امید خدا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که فکر می کند طلسم چند ساله صعود مس امسال بشکند و این تیم به لیگ برتر صعود کند بیان داشت: هدف همه بازیکنان از زمان شروع تمرینات شکستن طلسم صعود مس است ما تمام تلاش‌مان را می کنیم تا به امید خدا در آخر فصل تیم مس را به لیگ برتر برسانیم و دل مردم کرمان را شاد کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که فکر می کند چه تیم‌هایی در فصل جدید لیگ یک جزو مدعیان صعود قرار بگیرد گفت: در چند سالی که من در لیگ یک بازی می کردم از ابتدای لیگ مشخص نمی شد که چه تیم‌هایی مدعی صعود هستند. هر تیمی که بتواند از موقعیت های خود به خوبی استفاده کند هر تیمی که بتواند در لحظات حساس به برتری برسد می تواند موفق شود. باید در کوران مسابقات قرار گرفت و بعد در این مورد نظر داد ولی چیزی که مشخص است تیم ما نفرات خوبی را جذب کرده همه بازیکنان یکدل و متحد هستند هدفگذاری‌مان نیز موفقیت و صعود تیم مس به لیگ برتر است که انشا الله به این مهم نیز دست خواهیم یافت.