۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به زودی باز می شود؛

چراغی: می خواهیم جزو تیم‌های بالای جدول باشیم

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم می گوید هدف ما صعود به لیگ برتر است چون تیمی که الان بسته‌ایم شایستگی صعود به لیگ برتر را دارد.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۷
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ ایوب چراغی سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ یک در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص قرعه کشی مسابقات اظهار داشت: مراسم قرعه کشی با نظم خوب و به صورت حرفه‌ای برگزار شد که جا دارد از زحمات مسئولان سازمان لیگ علی الخصوص آقای محمودزاده تشکر کرد.

چراغی ادامه داد: تیم‌های خوبی در لیگ یک حضور دارند و شرایطی داریم که باید از بازی اول گام‌های محکم به جلو بگذاریم و پیش برویم. با توجه به شرایطی که داشتیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و این هدف و امید را داریم که امسال جزو تیم های بالاتر باشیم و قطعا به فکر صعود هم خواهیم بود.

سرپرست پارس جنوبی جم در خصوص اینکه هدف این باشگاه صعود به لیگ برتر است یا تقویت تیم گفت: هدف ما که صعود به لیگ برتر است چون تیمی که الان بسته‌ایم شایستگی صعود به لیگ برتر را دارد ولی با این وجود باید وارد مسابقات بشویم و شرایط مسابقات را ببینیم و بسنجیم. به هر حال ما می بینیم که برخی تیم‌ها در نقل و انتقالات بسیار خوب عمل کرده اند و تیم های نیز هستند که تجربه حضور زیادی در لیگ یک دارند تلاش ما هم این است که اگر بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم و اگر نشد حداقل جزو تیم‌های بالای جدول باشیم.

چراغی در پاسخ به این پرسش که در نقل و انتقالات چقدر به خواسته های خود رسیدند بیان داشت: طبق لیستی که سرمربی تیم به ما ارائه داده بودند تقریبا می توان گفت ۹۰ درصد این بازیکنان را جذب کرده ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پارس جنوبی همچنان بسته است یا خیر گفت: دو شکایت خارجی داریم که به این دو نفری که از ما شکایت کرده‌اند از طریق فیفا اعلام کرده‌ایم که شماره حساب‌هایشان را به ما اعلام کنند تا ما بتوانیم مطالبات‌شان را واریز کنیم و بدنبال پرداخت مطالبات آنها پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه نیز باز شود.

سرپرست پارس جنوبی اضافه کرد: با ۲ بازیکن خارجی تسویه کنیم امیدواریم با یک سری از بازیکنان داخلی که از ما طلب دارند به توافق رسیده و مطالبات آنها را نیز پرداخت کنیم.

چراغی در خصوص اینکه آیا شهر جم امکانات استاندارد برای میزبانی از حریفان دارد گفت: ورزشگاه خانگی ما که از استاندارد لازم برای برگزاری یک مسابقه لیگ برتری و یکی برخوردار است از لحاظ اسکان تیم‌ها نیز شهر جم یک هتل بسیار خوب و ۴ ستاره ای دارد که تیم ها به راحتی می توانند در آن اسکان پیدا کنند تنها مشکل ما کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی است که آقای محمودزاده نیز بابت وضعیت آن تذکر دادند. کارهای بازسازی چمن در حال انجام است در تلاشیم شرایط چمن را به حد ایده آلی برسانیم تا بتوانیم بازی‌ها را داخل شهر جم برگزار کرده و پذیرای حریفان باشیم.

وی در پایان در خصوص نتایج دیدارهای اخیر و ۲ بازی پیش رو تیم ملی نیز بیان داشت: خدارو شکر با همت بازیکنان و تدابیر آقای اسکوچیچ تیم ملی نتایج درخشانی را کسب کرده که امیدواریم در ادامه ۲ بازی پیش رو را با نتایج خوب و ایده آل پشت سر بگذارند. قطعا با این بازیکنان خوب، باکیفیت و تراز اولی و کادرفنی بادانش و باتجربه که تیم ملی در اختیار دارد خیلی امیدواریم که نتایج لازم را کسب کرده و به امید خدا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.
ترند های روز