۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
بدشانسی کرمانی‌ها در آستانه آغاز لیگ یک؛

مصدومیت شدید هافبک همدانی و تاثیرگذار مس (عکس)

هافبک همدانی و تاثیرگذار تیم فوتبال مس کرمان در دیداری تدارکاتی عصر امروز تیمش دچار مصدومیت شدید شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ عصر امروز دو تیم پیکان تهران و مس کرمان در دیداری تدارکاتی که در ورزشگاه کارگران تهران برگزار کردید برابر هم صف آرایی کردند و در پایان این دیدار دوستانه خودروسازان موفق شدند با نتیجه 2 بر یک حریف لیگ یکی خود را شکست دهند.

در دقایق ابتدایی این بازی حمید گلزاری هافبک همدانی و یکی از مهره های کلیدی و تاثیرگذار مس دچار مصدومیت شدید شد و با نظر کادر پزشکی مس از زمین مسابقه خارج شد. مصدومیت گلزاری به حدی جدی بود که کادر پزشکی مس ترجیح داد وی را برای ادامه مداوا با آمبولانس راهی بیمارستان کند.

مصدومیت هافبک مس در شرایطی اتفاق می افتد که طبق اعلام مقامات سازمان لیگ مسابقات فصل جدید لیگ یک از ۱۹ مهرماه آغاز خواهد شد و با این اوصاف حدود ۱۰ روز به آغاز مسابقات فصل جدید لیگ یک باقی مانده است و هنوز مشخص نیست که گلزاری قادر به همراهی مس در آغاز مسابقات خواهد بود یا خیر.

او که فصل گذشته یکی از مهره های کلیدی و تاثیرگذار مس محسوب می شد باشگاه کرمانی و کادرفنی جدید نارنجی پوشان با باز کردن حساب ویژه بر روی خلاقیت و تاثیرگذاری گلزاری در همان آغاز فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات قرارداد وی را تمدید کرد تا در فصل جدید نیز بتواند از توانایی و پتانسیل گلزاری در خط هافبک نهایت استفاده را ببرد.

با این حال هنوز مشخص نیست که مصدومیت گلزاری از کدام ناحیه و تا چه حدی جدی می باشد. اما آن چیزی که پس از صحنه مصدومیت وی مشخص بود او با مصدومیت شدیدی روبرو شده و ادامه فعالیت وی بستگی به آزمایشات و معاینه پزشکان تخصصی دارد.
مصدومیت شدید هافبک همدانی و تاثیرگذار مس (عکس)

مصدومیت شدید هافبک همدانی و تاثیرگذار مس (عکس)
ترند های روز