۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

رسمی؛ امیر خلیفه اصل سرمربی شهرداری بندرعباس شد

سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری بندرعباس انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۵۴۵۵
به گزارش وی سایت دی اسپورت؛ امیر خلیفه اصل سرمربی فصل گذشته تیم دسته اولی استقلال خوزستان پس از توافق با مدیران باشگاه شهرداری بندرعباس هدایت این تیم را در رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور برعهده گرفت.

خلیفه اصل طی دو فصل اخیر؛ دو فصل گذشته (از نیم فصل دوم) و فصل گذشته به صورت کامل هدایت تیم فوتبال استقلال خوزستان را برعهده داشت و علارغم کسب نتایج مطلوب با این تیم در نهایت نتوانست با آبی‌های خوزستان به رقابت‌های لیگ برتر صعود کرده و این تیم را بار دیگر به سطح اول فوتبال کشور برگرداند.

البته این نکته نیز قابل اشاره است که خلیفه اصل در نیم فصل نخست دو فصل اخیر به عنوان دستیار بختیاری زاده در کادرفنی استقلال خوزستان حضور داشت که پس از استعفای بختیاری زاده از هدایت این تیم از نیم فصل دوم به عنوان سرمربی آبی‌پوشان انتخاب شد.

با انتخاب خلیفه اصل به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری بندرعباس تمرینات این تیم نیز از امروز به صورت رسمی و با تست گیری از بازیکنان مستعد و جوان کلید خورد.

سرمربی جدید شهرداری بندرعباس، بازیکن سابق این تیم نیز محسوب می شود چرا که سابقه بازی در این تیم و تیم آلومینیوم هرمزگان را نیز در کارنامه دارد.