۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
نظم و انضباط از همه چیز برای من مهم است؛

پیوس: در هر بازی بدنبال سه امتیاز خواهیم بود

سرمربی شهرداری آستارا می گوید تنها مشکل این تیم است تغییر ۹۰ درصدی شاکله اصلی است که قطعا ایجاد هماهنگی بین بازیکنان جدید زمان‌بر خواهد بود. 
کد خبر: ۱۱۵۴۷۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ فرشاد پیوس سرمربی شهرداری آستارا در خصوص آخرین وضعیت این تیم پیش از شروع فصل جدید رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم تیم‌مان را نسبتا بسته‌ایم، اردوهای خوب و تمرینات منظمی را برگزار کرده‌ایم و آماده بازی برابر حریفان هستیم.

پیوس ادامه داد: تنها مشکل ما این است که شاکله اصلی تیم را حدود 90% تغییر داده‌ و بازیکنان جدیدی را جذب کرده‌ایم که قطعا ایجاد هماهنگی بین بازیکنان جدید زمان‌بر خواهد بود. این امید داریم که انشاالله هماهنگی بین بازیکنان جدید تا هفته چهارم شکل گرفته و بیشتر شود تا هم راحت‌تر همدیگر را در زمین پیدا کنند و هم بتوانند فوتبال زیباتری را ارائه دهند.

سرمربی شهرداری آستارا افزود: سعی می کنیم فوتبالی که ارائه می دهیم تماشاگرپسند همراه با نتیجه مطلوب باشد.

وی در خصوص تقابلش با محسن عاشوری و تیم خیبر خرم آباد بیان داشت: ما دوستان قدیمی هستیم حدود ۱۰ سال در پرسپولیس همبازی بودیم. بیرون زمین رفاقت و دوستی‌مان پابرجاست و در راه رفاقت و دوستی جان‌مان را هم برای همدیگر می دهیم اما در زمین دو رقیب هستیم. سعی می کنیم تمرکز لازم و خوبی داشته باشیم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

پیوس ادامه داد: در هر بازی به دنبال سه امتیاز خواهیم بود. به نظر من تیم خیبر تیم خوبی است آنها اولین تیمی بودند که تمرینات و اردوهای آماده سازی خود را شروع کردند. پس از تیم خیبر تیم‌های ملوان و مس و بعد از آنها ما بودیم که تمرینات‌مان را شروع کردیم که فکر می کنم از این حیث فاصله ۱۰ الی ۱۵ روزه با هم داشته باشیم.

سرمربی شهرداری آستارا تصریح کرد: در دنیا همیشه اولین بازی در لیگ جزو سخت‌ترین بازی تیم‌ها بوده اما سعی می کنیم فوتبالی زیبا و تاکتیک پذیر و با تاکتیک‌های بروز ارائه دهیم.

وی خطاب به هواداران شهرداری آستارا گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد هم من و هم کادرفنی و کادر مدیریتی تلاش کرده‌ایم تا تیم خیلی خوب و قابل احترامی را روانه مسابقات کنیم. نظم و انضباط برای من از همه چیز مهم‌تر است تیم شهرداری آن روندی را که باید داشته باشد را دارد و راه و روندی را که در پیش گرفته به آن ادامه می دهد.

پیوس افزود: از هواداران آستارایی می خواهم صبور باشند چون شاکله اصلی تیم را تغییر داده‌ا‌یم سعی می کنیم آرام آرام و به قول علی پروین پله به پله به هدفی که می خواهیم برسیم.
ترند های روز