۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
سایپا 1 - استقلال خوزستان یک؛

فرار نارنجی پوشان از نخستین شکست خانگی

تیم فوتبال سایپا تهران در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ یک برابر حریف خود متوقف شد.
کد خبر: ۱۱۵۴۷۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال سایپا عصر امروز از ساعت ۱۵:۱۵ در نخستین دیدار خود در فصل جدید رقابت های لیگ یک برابر استقلال خوزستان صف آرایی کرد.

تقابل دو تیم لیگ برتری سابق که در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد برنده نداشت و در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در این دیدار ابتدا استقلال خوزستان به گل اول بازی دست یافت اما سایپا با دریافت این گل پاپس نکشید و توسط مهرداد حیدری موفق شد به گل تساوی دست یابد تا به نوعی از نخستین شکست احتمالی خانگی خود در رقابت های لیگ یک فرار کند.

سهراب بختیاری زاده، مدافع اسبق استقلال که گلزنی در جام جهانی را نیز در کارنامه دارد، اکنون به عنوان سرمربی در این فصل روی نیمکت استقلال خوزستان حاضر شده است تا تجربه جدید را دنبال کند. استقلال خوزستان که پیش از شروع فصل شایعات زیادی را در خصوص انتقال به مالک جدید را دنبال می‌کرد، در نهایت با سهراب بختیاری زاده کار را در تهران و برابر سایپای تازه سقوط کرده دنبال کرد و در شرایطی که با یک گل توانسته بود از حریف پیش بیفتد، در نهایت با تساوی کار را به پایان رساند.

دیگر عضو استقلالی حاضر در نیمکت استقلال خوزستان میلاد میداوودی است؛ بازیکن جنوبی و تکنیکی سابق استقلال که مصدومیت سختی را پشت سر گذاشته بود که آینده بازیگری‌اش را تحت شعاع قرار داده بود، اکنون به عنوان مربی کار را در کادرفنی استقلال خوزستان و در کنار سهراب بختیاری زاده دنبال می‌کند و اینچنین در ابتدای بازی موردتوجه نیمکت رقیب قرار گرفت.

سهراب بختیاری زاده در این بازی بارها نسبت به عملکرد داوری اعتراض داشت و این موضوع باعث شد تا داور بازی در چند مرحله با قطع جریان بازی او را به آرامش دعوت کند و این واکنش جالب توجه مدافع اسبق استقلال و تیم ملی را در پی داشت.