۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷
شاگردانم نمایش تحسین برانگیزی داشتند؛

مهابادی: جمع‌آوری امتیازات لازم در نیم فصل هدف‌گذاری ماست

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: با توجه به دیرهنگام شدن روند آماده سازی و نفراتی که جذب تیم شده اند، تلاش می کنیم امتیازات لازم را در نیم فصل نخست کسب کنیم و در ادامه برای جایگاه بالاتر در جدول لیگ آزادگان بجنگیم.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ داوود مهابادی در پایان نخستین دیدار تیمش مقابل ویستاتوربین تهران که در هفته نخست رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار شد در خصوص بازی اظهار داشت: معمولا بازی اول هر تورنمنت برای تیم‌ها سخت است اما بازیکنان تیم خوشه طلایی امروز نمایشی تحسین برانگیز داشتند و سه امتیاز مهم را بدست آوردیم. 

مهابادی ادامه داد: در نیمه اول این دیدار بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و اگر گرمای هوا و شرایط زمین اجازه می‌داد شاید با استفاده از فرصت هایی که به دست آوردیم، گل‌های بیشتری به ثمر می رساندیم.

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه تصریح کرد: در نیمه دوم بازی اگر شاگردانم در ضد حملات دقت بیشتری داشتند، امکان افزایش اختلاف گل ها میسر می شد.

وی در مورد داوری مسابقه عنوان کرد: یکی از بهترین داوران لیگ این دیدار را سوت زد و از عملکرد او رضایت داریم.

مهابادی در مورد چشم‌انداز تیم خوشه طلایی در لیگ آزادگان امسال گفت: نکته حائز اهمیت کسب امتیاز در نیم فصل اول لیگ است که امیدواریم با تلاش بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه این هدف‌گذاری محقق شود و در ادامه راه به خصوص نیم فصل دوم برای کسب رتبه و جایگاهی مناسب کوشش خواهیم کرد.