۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
به بازیکنانم گفته بودم پارس تیم دونده‌ای است؛

عاشوری: قطعا هدف ما صعود به لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد می گوید هدف همه تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها صعود به لیگ برتر است، قطعا هدف ما هم صعود به لیگ است.
کد خبر: ۱۱۵۶۴۱
عاشوری: قطعا هدف ما صعود به لیگ برتر است
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ محسن عاشوری سرمربی تیم خیبر خرم آباد پس از بازی با پارس جنوبی جم در خصوص شرایط این بازی اظهار داشت: از نتیجه بازی بسیار راضی هستم، به بازیکنان گفته بودم که تیم پارس جنوبی تیم دونده ای است آنها تیم ما را خوب پرس کردند ولی بعد از مدتی که از بازی گذشت، خوشبختانه بازیکنان به بازی مسلط شدند و زود به گل رسیدیم.

عاشوری ادامه داد: به تمام بازیکنان خسته نباشید می گویم، ولی متاسفانه در طول ۹۰ دقیقه ریتم تیم بالا و پایین می‌شد و در برخی از دقایق بازی میانه میدان را به تیم حریف می دادیم که این باعث شده بود تیم حریف چند حملات روی دروازه ما ترتیب دهد و این برای تیم ما خوب نیست، باید در تمرینات و جلسات توجیهی که بازیکنان داریم این گونه مسائل و مشکلات را حل کنیم.

سرمربی خیبر در خصوص شرایط پارس جنوبی جم بیان کرد: به تیم پارس جنوبی جم خسته نباشید می گویم، تیم بسیار خوب و با امکاناتی هستند که در سال های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفتند و امیدواریم این تیم نیز به شرایط ایده‌آل خود برسد‌.

وی تصریح کرد : هدف همه تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها صعود به لیگ برتر است، قطعا هدف ما هم صعود به لیگ است و باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار بگیریم.