۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
پیش بازی خوشه طلایی - مس شهربابک؛

جدال همسایه‌ها در شهر یاقوت/شهربابک بدنبال خودنمایی

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه های کشور میزبان تیم مس شهربابک خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ عصر فردا از ساعت ۱۵ تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور میزبان تیم تازه وارد و لیگ یکی شده مس شهربابک خواهد بود.

جدال دو تیم از لحاظ جایگاه در جدول تقابل دو تیم همسایه جدولی محسوب می شود چرا که دو تیم در دو هفته برگزار شده لیگ نتایج مشابه‌ای را کسب کرده اما فقط به دلیل تفاضل گل پشت سر هم قرار گرفته اند دو تیم در هفته‌های نخست برابر حریفان خود به برتری رسیدند با این تفاوت که مس شهربابک بدون انجام بازی و به دلیل عدم حضور حریفش صاحب سه امتیاز بی دردسر و آسان شد اما طلایی پوشان ساوه‌ای در ورزشگاه خانگی‌شان ویستاتوربین را با یک گل شکست دادند. هر دو تیم در هفته دوم و در خانه حریفانشان با نتیجه مشابه یک بر صفر نتیجه را با واگذار کردند تا در پایان این هفته از رقابت‌ها با کسب سه امتیاز در جایگاه‌های هفتم و هشتم جدول قرار بگیرند. البته مسی‌ها به لطف نتیجه ۳ بر صفری که در دیدار اول با توجه به عدم حضور پارس جنوبی کسب کردند تفاضل گل‌شان از خوشه طلایی بیشتر شد تا در جایگاه هفتم قرار بگیرند.

خوشه طلایی با وجود اینکه تمرینات آماده سازی خود را دیر شروع کرد اما در این دو مسابقه نشان داده که حرف های زیادی برای گفتن با داوود مهابادی در این فصل از رقابت‌ها دارد. مربی که با شاهین شهرداری بوشهر تا هفته های پایانی فصل گذشته یکی از مدعیان صعود محسوب می شد اما در نهایت او و تیم شاهین این فرصت بزرگ را از دست دادند.

در سوی مقابل مس شهربابک نیز که فصل گذشته با اقتدار به رقابت‌های لیگ یک صعود کرد به نظر می رسد در فصل جاری  بدنبال خودنمایی و کسب جایگاهی مناسب و در خور شان فوتبال استان کرمان و شهربابک باشد موضوعی که پس از دربی کرمان سرمربی شهربابکی‌ها به آن اشاره و اذعان کرد.

به هر شکل هفته‌های ابتدایی لیگ در حال سپری شدن است و در حال حاضر عیار اصلی تیم‌ها مشخص نیست. باید منتظر ماند و دید که در نهایت این دو تیم در ادامه مسابقات چه نتایجی‌ را رقم زده و سرانجام در پایان فصل چه جایگاهی از جدول را کسب خواهند کرد.