۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
پیش بازی خیبر خرم‌آباد - استقلال خوزستان؛

محک جدی خیبر برابر حریف سرسخت

تیم فوتبال خیبر خرم آباد در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشوز عصر فردا میزبان تیم استقلال خوزستان خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۹
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال خیبر خرم آباد عصر فردا از ساعت ۱۵ در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی خرم آباد پذیرای تیم استقلال خوزستان خواهد بود.

خیبر در دو هفته ابتدایی برابر شهرداری آستارا و پارس جنوبی جم به پیروزی رسید و در مجموع با ۶ امتیاز این دو دیدار و با تفاضل گل بهتر نسبت به مس کرمان در صدر جدول رقابت‌ها قرار گرفت.

اما گذشته از این دیدار ابتدایی خیبر در لیگ محک جدی این تیم کهکشانی فردا برابر تیم سرسخت استقلال خوزستان خواهد بود تیمی که علارغم دیر شروع کردن تمریناتش در دو هفته ابتدایی با نمایش فوق العاده ای که داشته نشان داده است که حربف سرسخت و سختکوشی بوده و به آسانی برابر حریفان تسلیم نمی شود.

اما با این وجود استقلال خوزستان در دو دیدار ابتدایی نتیجه‌‌ای بهتر از تساوی را به دست نیاورده اما آبی‌پوشان این امید را دارند که دیدار فردا برابر خیبر نقطه سرآغاز بردهای این تیم در فصل جاری لیگ یک باشد.

آن چیزی که مسلم و مشخص است فردا محک جدی شاگردان محسن عاشوری در رقابت‌های لیگ یک خواهد بود و عیار واقعی تیم خیبر فردا برابر تیم سرسخت و سختکوش استقلال خوزستان رونمایی خواهد شد.

خیبر با مجموع ۶ امتیازی که در دو دیدار اخیر کسب کرده در صدر جدول قرار گرفته و استقلال خوزستان با ۲ امتیازی که از دو تساوی‌اش در رقابت های لیگ یک کسب کرده در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفته است که باید منتظر ماند و دید که تقابل صدرنشین لیگ با تیم سرسخت یازدهم جدول فردا چه نتیجه‌ای را بدنبال خواهد داشت.

فصل گذشته این دو تیم در دو دیدار رفت و برگشت برابر هم صف آرایی کردند که هر دو دیدار با تساوی خاتمه یافت. دیدار رفت با تساوی بدون گل در خرم آباد و دیدار برگشت نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید که باید دید در دیدار سوم دو تیم چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.
ترند های روز