۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

مجید جلالی مشاور باشگاه نفت و گاز گچساران شد

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از انتخاب مجید جلالی به عنوان مشاور افتخاری این باشگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۳۱
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ ابوالحسن غلامی با اعلام این خبر افزود: استاد مجید جلالی براساس پیشنهاد و خواهش اینجانب، درحق مردم و جوانان این دیار چنین لطفی را در نظر دارند.

وی افزود: استادجلالی از سال ها قبل وزمانی که اولین امتیاز لیگ دویی تیم فوتبال نفت و گاز به گچساران آورده شد در کنار مجموعه بود و همواره مشاوره ها و راهنمایی های ایشان کمکی موثری به تیم داری ما کرده است‌.

غلامی تصریح کرد: استاد جلالی یکی از نخبگان فوتبالی کشور است که رهنمودهای می تواند منشاء خیر و پیشرفت فوتبال شهرستان باشد.

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان کرد: بنا داریم در فصل جاری و در شرایطی که تیم فوتبال نفت و گاز نیاز به حمایت و اقدامات موثر درابعادمختلف دارد در کنار کادرمدیریتی و فنی قوی از مشاوره این استاد رشته فوتبال نیز بهره مند شویم.

براساس این گزارش، مجید جلالی بازیکن پیشین، مربی و کارشناس کنونی فوتبال اهل ایران است. جلالی در حال حاضر دبیرکل کانون مربیان فوتبال ایران و مدرس بین‌المللی فیفا است. وی به جهت اعتقاد به ارائه بازی فوتبال بر پایه کارهای گروهی و اصولی به کامپیوتر، معلم و تئوریسین فوتبال ایران مشهور است. فدراسیون فوتبال ایران در سال ۱۳۸۸ به خاطر آنچه بازی پاک و جوانمردانه نامید، از او تقدیر کرد.