۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
مدیرعامل موفق آبی‌پوشان رفت؛

کیوان بابادی سرپرست باشگاه استقلال خوزستان شد

سرپرست جدید باشگاه استقلال خوزستان مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ امروز سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران کیوان بابادی از چهره های خوشنام ورزش استان خوزستان جایگزین فاضل بختیاری مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان شد.

دکتر نادر جعفر یوسفی مدیرعامل گروه صنایع ملی ایران در ابتدای این مراسم اظهار داشت: این باشگاه محبوب و پرطرفدار استان خوزستان به منظور ایجاد مرکز استعدادیابی شهرستان اهواز در راستای ایفاد مسئولیت اجتماعی و فرهنگی ورزشی گروه ملی صنعتی فولاد ایران فعالیت می نماید.

یوسفی ادامه داد: از بزرگترین اهداف این باشگاه پرداختن به تیم های پایه فوتبال کشور، پرورش جوانان مستعد فوتبال و هموار کردن مسیر رشد و شکوفایی آنها در عرصه ملی و امیداوریم شاهد حضور این مجموعه فرهنگی ورزشی در لیگ برتر کشور باشیم.

در پایان مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی وقفه فاضل بختیاری تشکر و قدردانی نمود و برای کیوان بابادی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق روز افزون را خواستار شد.

به گزارش دی اسپورت؛ تیم فوتبال استقلال خوزستان در دوران مدیریت فاضل بختیاری به رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد قهرمانی لیگ پانزدهم را تجربه کرد.

بختیاری در نهایت پس از مدتی دوری از باشگاه استقلال خوزستان ابتدای دو فصل پیش به این باشگاه بازگشت و توانست با مدیریت خود بدهی۲۰ میلیاردی استقلال خوزستان را پرداخت کرده و این تیم را از سقوط به دسته پایین تر نجات دهد.