۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
اختصاصی دی اسپورت؛

برتری ستارگان سرخ تهران برابر تیم لیگ دویی

تیم فوتبال ستارگان سرخ تهران در دیداری تدارکاتی برابر تیم دسته دومی به برتری دست یافت.
کد خبر: ۱۱۵۸۰۴
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال ستارگان سرخ تهران عصر امروز در دیداری تدارکاتی برابر تیم آبی‌پوشان تهران که به تازگی امتیاز لیگ دویی شمس آذر قزوین را خریداری کرده است به برتری دست یافت.

شاگردان هادی رحمانی که به آقای تاکتیک در فوتبال ایران شهرت دارد موفق شدند در این دیدار که در زمین شماره ۱ شیرودی تهران و در سه نیمه ۳۵ دقیقه‌ای برگزار شد با نتیجه ۲ بر ۱ حریف لیگ دویی خود را شکست دهند.

حمید قادری بازیکن ستارگان سرخ تهران توانست در این دیدار دوستانه دبل کرده و هر دو گل تیمش را به ثمر برساند. ضمن اینکه عباس علی اکبری، شایان تقوی و سعید بابانژاد بازیکنان ستارگان سرخ تهران جزو بازیکنان برتر زمین بوده و نمایش قابل قبول و فوق‌العاده‌ای در این دیدار دوستانه داشتند.

شایان ذکر است؛ تیم فوتبال ستارگان سرخ تهران پیش از این دیدار در ۱۱ بازی دوستانه برابر تیم های شهرداری آستارا، اسپاد تهران،  ایرانجوان بوشهر، پاراگ تهران، اتحاد ایرانیان، آرین تهران، مهر خلیج، فولاد ماهان، مقاومت تهران، داماش تهران (آسیا ویژن) و منتخب استان البرز به برتری دست یافته و دیدار امروز دوازدهمین دیدار دوستانه این تیم بود.